Gå til innhold

Vektreduksjon før en blir gravid?

Anbefalte innlegg

Noen her som vet om det finnes slanketabletter eller lignende på resept? Jeg har gått så mye opp i vekt i det siste, og sliter med å få kiloene av igjen. Hadde det bare vært snakk om 5-6 kilo, men i løpet av de to siste årene har jeg lagt på meg 20 kilo!!!!

Veier nå 75 kilo og er 161 cm høy. Ikke noe kjekt dette her.

Noen som har vært borti slankepiller/kurer som virker???

Jeg har selv prøvd libra-kurset. Gikk ned 4 kg der, men de kom fort tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7636031-vektreduksjon-f%C3%B8r-en-blir-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig:

før var jeg master of diet pills...

men ingenting funker.

ikke før jeg klarte å begynne å trene fast, og legge om kostholdet litt.

har selv klart å gå ned nesten 30 kg, og vet hvor fuckings tungt det er, men the hard way is the only way.

slankepiller kan skade deg og arveanlegget.

det eneste som kan hjelpe er efedrin, men det er kjempeskadelig for kroppen, og dna defekter kan videreføres til eventuelle barn.

er ikke for å skremme deg, men vi var flere jenter som var despe.

og jeg har lært at det eneste som virkelig fungerer er trening og kostholdsendringer.

vet det finnes reseptbelagte midler osv, men de kiloene kommer tilbake, fordi man har samme livssituasjon.

Kom deg heller på helsestudio, spis litt mindre og heller oftere, sats på grove kornprodukter, lite fett og masse sunt.

Lykke til :)

Før jeg ble gravid begynte jeg på Herbalife, og så trente jeg 3-4 gang er i uka. Gikk ned 15 kg til sammen. Skal begynne på det igjen nå, men blir bare trening maks 3 ganger i uka. Har så mye jern i ilden at det ikke blir mere tid. Kan anbefale Herbalife, og hvis du ikke er fornøyd får du pengene tilbake! Det kan ikke de som selger Nutrilett m/flere si! Lykke til!

Jeg signerer Lioever her. Det er vanvittig tungt og kjedelig og urettferdig at det ikke finnes noen snarveier, men skal det vare så gjør det ikke det. Sad but true! :o(

Men det gjør jo kroppen mye sunnere, og bedre rusta for en graviditet, fødsel og ikke minst en stressende foreldrerolle! ;o)

Lykke til, i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...