Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Så en del tips som jeg tenkte å bruke, men da var det lenge til vår bursdag. Nå finner jeg ikke bladet. Det er fra i år. Noen her som har det og som gidder å gjengi noen av tipsene, meny etc og kanskje også oppskriftene. Tar også imot andre tips som ikke sto i bladet.
-carina- Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Ikke noen blader som har blitt utgitt i år enda.... ;o) Vent litt, så skal jeg se om jeg finner det... )
-carina- Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Eneste jeg finner er en artikkel med han kokken som har med seg to hjelpekokker... Står oppskrift på blåbærpavlova, cookies, sjokoladekake, bløtkake, hvit sjokolademoussekake og fruktstjerner og sølvdryss... Jeg prøvde å lese i årsoversikten, men fant ikke noen tittel jeg kunne se hadde noe med bursdag å gjøre... For jeg regner med at du mener bladet Foreldre & Barn. Er det bladet jeg har... Har ikke hørt om Familie & Barn... )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for at du sjekket. Det gikk litt fort i svingen her. Ja, jeg mente Foreldre&Barn og selvfølgelig i fjor. Men, mulig jeg tar feil - at det var et annet sted jeg så det. Takk for hjelpen uansett.
-carina- Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Kan være at det har stått noe, altså... Men jeg har forsøkt å lese års-oversikten, og kan ikke se at det står så mye om bursdag noe sted. Unntatt den artikkelen i det nest siste bladet da. Og der er det bare oppskrifter på de tingene jeg nevnte! Hvilken alder er det på h'n du skal arrangere bursdag for, da? Og hvor mange gjester?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 tror det står noe i siste utgave i 2006 om at det skal komme en artikkel om dette i første utgave i år....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Ett år. Først 4 barn på samme alder med foreldre+2 voksne til. En annen dag: 10 voksne+ ett åringen. Tenker ut meny nå. Har følgende tanker: Pizzasnurrer, Vafler, Boller, Gulrotkake + noen andre kaker. Hva kan ett-åringene ha som dessert?
-carina- Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Min lille gutt er bare 5 1/2 mnd da og jeg fullammer (nesten) fortsatt. Spiser virkelig en ettåring pizzasnurrer? Jeg syntes det hørtes veldig godt ut, altså, men visste ikke at ettåringer spiser sånt... ) Er ikke vafler, boller og gulrotkake en slags dessert? Om du serverer det så trenger de vel ikke dessert i tillegg? Tror du ikke at de barna er mer opptatt av hverandre enn akkurat hva de spiser den dagen? Skjønner at det sikkert er stas at h'n fyller ett år og at du vil lage det til bra, men jeg tror jeg hadde satset på å ikke lage til for mye... Synes det du har nevnt her høres veldig bra ut! ) Men hvis du vil lage til noe dessert så er vel sjokoladepudding, karamellpudding eller gele vanlig barnebursdags-desserter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå