Gå til innhold

bading og sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen var det med bading igjen. vet man ikke skal være i offentlig bad så sent i graviditeten, men hva med bad med mannen min? veldig koselig da! Og hva med sex? Det sies jo at det kan sette igang fødselen, men hva med infeksjonsfare? Rein fyr assa:)

Takker de som orker å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jordmor sa at jeg kan være i basseng til fødselen omså. Jeg går på vanntrening, og hun mente at det ikke var noe farlig... Tror nok at dere kan ha sex også uten problem:-)

Skrevet

Skal man ikke bade i offentlige basseng så sent i graviditeten?

Jeg har fått beskjed om at bassengbading er helt ok så lenge slimpropp og vann ikke har gått. Skal jo være tett da, altså ingen infeksjonsfare. Har selv bekkenløsning og er i 37. uke. Er i basseng så ofte som mulig for å få beveget meg litt... Håper da virkelig at dette er ok...

Og sex kan du vel ha så lenge du føler for det... Blir jo til og med anbefalt som potensielt middel for å sette i gang fødsel. Har ikke tenkt å slutte med det heller;o)

Skrevet

hihi just do it ;)kosa deg =)

Skrevet

folk sier så mye forskjellig....har fått beskjed om at offentlig bad ikke er så bra (jordmor sa det) Men andre her inne blir jo fortalt andre ting av sine jordmødre så....Regner da med at det ikk er så farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...