Gå til innhold

Pass på hva dere skriver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere kan såre mange sjeler og nybakte foreldre her inne?

Hadde iallefall blitt såra hvis jeg hadde rødt hår..

kan dere ikke være på krangla...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som spør får svar. Ikke vær så dum å skriv vær helt ærlig, hva liker du? folk må da få lov å svare å ha egne meninger....

Skrevet

har du sett at de som starter å krangle er de som liker rødt hår ? ikke de som kun sier at de ikke liker det ;)

Skrevet

Ikke vet jeg..har ikke svart på det innlegget. Synes bare det er litt person angrep..

HI

Skrevet

jeg staret aldri og krangle. syntes innlegge kunn var sårnede. syntes alle har sin rett her i verden. selv om di har rød el brunt hår. jenta her er født med en god rødskjær i håret. blondt nå. men inegn antyding til lys hud osv.

Skrevet

så vær stolt og glad for det, og drit i at noen av oss andre ikke liker rødt hår, har vel ingenting for deg å si vel ?

Skrevet

Er en av de første gangene jeg er delvis enig med en anonym...

Synes man skal kunne være ærlig her inne uten å bli "skutt" for det, men det er veldig mange (spesielt anonyme) som tror de kan si hva de vil og være ufine... Ærlighet er greit men det er også lov å tenke seg om før man skriver og ikke gå inn for å være ekkel...

Og i den sammenheng; pass på hva dere skriver. Eller evt, tenk på hva dere skriver i allefall...

Og rødt hår kan være veldig veldig flott, mindre flott eller midt på treet, akkurat som blondt, brunt etc... Og så noen hadde skrevet at med rødt hår følger lys hud og fregner.. Ikke nødvendigvis!!!

Skrevet

Enig med deg tillab...

Mener ikke at alle skal synes at datteren min er fin med rødt hår, nok at mammaen og pappaen synes det, men trenger ikke være ekkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...