Gå til innhold

Bommelom som før??


mensana

Anbefalte innlegg

Jada, ekkelt spørsmål, men jeg tipper dere takler det, hihi :-)

 

Bommelommer dere som før fødsel?? (- det gjør ikke jeg, men det skjønte dere vel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er også alt som det skal akkurat i den avdelinga.. Men kanskje jeg er "korka" som ikkje skjønte det me deg.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...takle det spørsmålet vettu:)

Her har det ikkje vært så lett å gå på do normalt...Va sydd helt bak, så va litt nervøs ja

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke som før. Går dager mellom hver gang, desverre, og det gjør vondtvondtvondt. Pleide å bruke kulturmelk tidligere for å holde det noenlunde vedlike men nå har jeg kuttet ut alle melkeprodukter i håp om at det skal hjelpe mot luftsmerter hos lillingen. Får se hvor det bærer hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ookayy, skjønner nå når jeg har gått å lurt ei stund på koffer..Tru kor alle hjernecellene har gjort av seg idag.. ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, her går det også dager i mellom- og det gjør skiiiiit vondt(hhehehe), kan ikke sitte etterpå jeg :-( hvofor er det sånn tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som kan være ille med å gå på do, Mia :-))) Jeg tenkte på hyppighet, om det gjør vooondt, farge (æsj) etc..

 

Spiser linfrø og svisker som bare det for å få ting tilbake til normalen. Nå er det jo søren meg gått fem uker! - på tide med litt normal bommelomming da, synes jeg...sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..Ja jeg skjønte jo det tilslutt;-) Noen ganger jobber det litt tregt oppi toppen min.. Og så har jeg heller ingen maveproblemer.. Håper det løsner hos deg mensana:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet i gang som før, men av og til får jeg skikkelig trykk der bak. Vondt å sitte og i alle fall vondt om jeg må på do akkurat da.

Men det rare er at jeg den siste uka har fått diare etter å ha spist middag hver dag. SKjønner ikke det. Har ikke noen sammenheng med hva vi har hatt. noen andre som har hatt det slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke det.. men jeg spiser ikke så mye svisker naturell, for jeg er ikke så superglad i det akkurat.. går mest i sviskeyogourt, sviskekompott og diverse yogourt med linfrø i. (det siste er faktisk veldig godt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe morsomt spørsmål.

 

et par timer ETTER fødselen min fikk jeg sikkerlig dårlig mage.

å det som kom ut av meg trodde jeg ikke et vanlig menneske var i stand til :)

å det var noen voldsomme mengder også.

glad jeg kunne parkere elisa hos sykepleierene,ellers tror jeg hun hadde blitt "skadet"...hahaa..

 

nå viker det som om systemet er i orden igjen :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...