Gå til innhold

Kan det være mensen allerede??


mensana

Anbefalte innlegg

I morgen er det fem uker siden pjokken kom til verden, og jeg anslår at jeg ikke har blødd på ca tre uker.. før i går! - og nå blør jeg masse friskt. Kan det være mensen allerede...?? Noen andre som har fått den allerede?

 

Fem uker var jo seriøst kort tid, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm det var rart, er 1 mnd siden jeg fødte nå, og for et par dager siden kom det friskt blod. Tenkte som deg, men varte bare 1 dag.

 

Du skal vel snart på 6 ukers kontroll, så du kan jo nevne det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der.. På tide å bestille time snart!

Jeg har blødd i to dager nå, og hele tiden, både natt og dag...sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og begynt å blø på nytt, men mener å ha hørt at det kan være "skorpe" som løsner i livmoren. særlig hos ks damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. blør i dag også, jeg.. Ikke godt å vite om det er mensen, skjønner jeg..jaja.. Det er ikke så nøye i grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan få en mensenlignende blødning etter renselsen!!!! Når den slutte, trur æ ikkje du får mensen neste mnd...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge er det vanlig å blø etter fødsel?? Jeg blør end, 4 uker siden jeg fødte. har hatt perioder uten blødning i det hele tatt. Det er friskt blod det som kommer nå, så kanskje det er mensen...hadde håpet å ikke få den enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jordmor på besøk i går. Hun sa at jeg måtte ikke bli sjokkert om det kom frisk blødning en dag (nå har jeg nesten ingenting)... det hadde noe med morkakegreiene å gjøre. Husker ikke helt. Men helt normalt var det i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...