mensana Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 I morgen er det fem uker siden pjokken kom til verden, og jeg anslår at jeg ikke har blødd på ca tre uker.. før i går! - og nå blør jeg masse friskt. Kan det være mensen allerede...?? Noen andre som har fått den allerede? Fem uker var jo seriøst kort tid, synes jeg...
ingru Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hm det var rart, er 1 mnd siden jeg fødte nå, og for et par dager siden kom det friskt blod. Tenkte som deg, men varte bare 1 dag. Du skal vel snart på 6 ukers kontroll, så du kan jo nevne det der.
mensana Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Ja, du sier noe der.. På tide å bestille time snart! Jeg har blødd i to dager nå, og hele tiden, både natt og dag...sukk..
på tide å prøve? Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 jeg har og begynt å blø på nytt, men mener å ha hørt at det kan være "skorpe" som løsner i livmoren. særlig hos ks damer...
mensana Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 Hm.. blør i dag også, jeg.. Ikke godt å vite om det er mensen, skjønner jeg..jaja.. Det er ikke så nøye i grunnen.
Tess30 Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 man kan få en mensenlignende blødning etter renselsen!!!! Når den slutte, trur æ ikkje du får mensen neste mnd...
mamma for 3 skjønne gutter Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Hvor lenge er det vanlig å blø etter fødsel?? Jeg blør end, 4 uker siden jeg fødte. har hatt perioder uten blødning i det hele tatt. Det er friskt blod det som kommer nå, så kanskje det er mensen...hadde håpet å ikke få den enda...
Lima og meg Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Hadde jordmor på besøk i går. Hun sa at jeg måtte ikke bli sjokkert om det kom frisk blødning en dag (nå har jeg nesten ingenting)... det hadde noe med morkakegreiene å gjøre. Husker ikke helt. Men helt normalt var det i hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå