mamma39 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 kan du spå hvordan 2007 blir , forhold, familie, har hatt det tøft i noen mnd(år) blir det bedre(er det lys i idet fjerne)sånn generelt. jeg er født 271067 han 170867 ungene er født 300193 130195 141298 040901 140803 kommer vi oss over denne kneika. takker for svar.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Skal forsøke¨å få sett på dere senere, m¨å ha en liten pause :0)
mamma39 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2007 og igjen. han sa i går at han ikke ville mer, ser du om han forandrer mening??
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Hei mamma39 Nå kjenner ikke jeg deres bakgrunn, men kjenner litt sånn motløshet hos dere begge, jeg.. Dere virker begge som gode, trygge mennesker, men her er noe som gjør det hele vanskelig. Mulig har det med helse å gjøre, at en av dere sliter, og dermed sliter det på den andre også. Husk at spådommer aldri kan garanteres, men jeg mener at dere to glir fra hverandre av en eller annen grunn. Men du vil nok ikke oppleve dette så kritisk etterhvert. Jeg kjenner at du vil oppleve en ny vår nesten bokstavelig. Du vil lære å kjenne deg selv på nye måter, og du ser lysere på tilværelsen. Jeg føler at du vil blomstre opp. I løpet av året vil du kanskje starte i ny jobb, ev starte på et studie du lenge har ønsket. Med det vil du oppleve økt livskvalitet. Hos din kjære er det litt annerledes mener jeg. HAn vil oppleve en litt tyngre periode, men også hos han vil det komme endringer. Han gleder seg veldig på dine vegne, og din opptur vil gi ham god inspirasjon og glede. Jeg mener at han er meget glad i ham (og omvendt...) dere har delt mye, men samlivet fungerer neppe optimalt. Så; en slags konklusjon fra meg vil være at dere vil oppleve lysere tider, men trolig ikke sammen sompar pr idag. Minner nok aen gang om at spådommer ikke kan garanteres. Ønsker deg all mulig lykke til! *god klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå