Gå til innhold

Juni: Begynner nesten å lure på om hun får for mye mat nå...?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kan de omtrent ikke få for mye når der er så små, og det gjør jo ikke noe om de er skikkelig blubbete.

 

Men hun har liksom blitt så veldig mye tyngre de siste ukene, nå som jeg gir henne to grøtmåltider om dagen. Jeg gir større porsjon enn det står på pakningene, fordi hun tar gladelig imot.

 

Skal man gi til de selv sier stopp, eller bør man ikke gi mer enn det som står?

 

Må bare få med at etter at hun begynte med 2 grøtmåltider, begynte hun av seg selv å sove hele natten uten å kreve pupp (ca 20-06).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke hun får for mye mat :) Disse små har jo noen vokseperioder og det er kanskje en sånn periode hun er inni?

 

To grøtmåltider er jo i grunn ganske vanlig i denne alderen. Mathias er allerde oppe i 4 faste måltider (frokostgrøt, frukt lunsj, middagsglass og kveldsegrøt), men nå har han lagt på seg litt lite de siste mnd da, så er spent på neste kontroll :)

 

Jeg gir slike porsjoner som står på pakka, men det er rett og slett fordi det stopper seg selv der :) Mathias vil ha det, men absolutt ikke en skje mer :) Hadde nok gitt mer hvis han ville hatt mer. Det er jo ikke store posjonene det blir utav det som står på pakka da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg har også lurt på det samme...men Mathias har ik lagt på sg såååå mye i d siste, bare som vanlig og han sover heller ik hele natta. Nå får han frokostgrøt, brødskive lunsj, middagsglass og kveldsgrøt og kanskje no frukt som mellommåltid...

 

d jg lurer masse på r om deres små får i sg mye mm el mme? Mathias vil så absolutt ik ha noe mme på dagen...går bra m flaske på ca 230 ml om natta, men dagen r d håpløst!!!!

 

Jg gir også mer grøt enn d som står på pakka...han vil så gjerne ha mer så da får han d;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...