Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #26 Skrevet 3. januar 2007 har det noe å si om jeg har nick eller ikke ? du kjenner ikke meg alikevel ! du har vel lyst å vite nicket mitt så du enten kan henge meg ut, eller så du kan starte å mislike meg da jeg ikke har samme meninger som deg ? tror tom. du forstår at dette blir dumt. Gi deg nå, la meg mene hva jeg vil. Også kan du mene det du vil ? Er ikke det en grei deal ? Flott at du velger å bruke nick, skal jeg bli sur for det eller ? Nei det kan jeg ikke, da jeg ikke bestemmer over hva du skal gjøre eller si, ringer en bjelle ?
Suprise! Skrevet 3. januar 2007 #27 Skrevet 3. januar 2007 Okei. Hvis jeg har rødt hår har du mensen!... Vil ikke si det er jeg som hisser meg opp. Sa bare at meninger om folks ytre ikke passer inn her. Ærlig talt så vet ikke du hva jeg mener om rødt hår,da jeg ikke har sagt noe om det. Skal du hisse deg opp så les hva som står der,ikke "hva som står i mellom linjene".
zmzm Skrevet 3. januar 2007 #28 Skrevet 3. januar 2007 særiøst??drit stugt me rødt hår?ein vez ongen din fekk rødt hår?ka du ska sei te ongen din da?fan du har stygt hår??nei vettu ka...
Suprise! Skrevet 3. januar 2007 #29 Skrevet 3. januar 2007 He, " Hvis jeg har rødt hår har du mensen" passer vel ikke akkurat...ble litt toskete:p
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #30 Skrevet 3. januar 2007 Får ikke unge med rødt hår jeg,så det slipper jeg heldigvis å bekymre meg for.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #31 Skrevet 3. januar 2007 man trenger da ikke påtvinge barna sine meninger om alt! Ville aldri sagt til gutten min at f.eks kompisen hans med rødt hår er stygg.
Suprise! Skrevet 3. januar 2007 #32 Skrevet 3. januar 2007 Og hva vet du om det?.... jaja hvis du ikke skal ha flere barn skjønner jeg:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #34 Skrevet 3. januar 2007 neinei,men vis du hadde fått et barn med rødt hår og du synes rødt hår er så stygt at du vil spy.skal du fortsette å gå rundt å si at rødt hår er stygt?du hadde vel sprunget å kjøpt hårfarve til den stakkars babyn din du!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #36 Skrevet 3. januar 2007 Gidder ikke tenke tenk hvis når det ikke kommer til å skje Er 2 frisører i familien,så hadde nok vurdert det ja. Hehe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #37 Skrevet 3. januar 2007 Synes det er fint med rødt hår jeg, men synd i de som har veldig lys hud pga solen. Blir ofte fort solbrent...iallefall kusinen min
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #38 Skrevet 3. januar 2007 HAHAHA, intelligensen ligger tjukt utapå! Leste over at en i tråden skrev at man kan ikke si at man synes rødt hår er stygt uten å bli uthengt! Kanskje tenke over at det kan føles litt som å bli uthengt hvis man har rødt hår også. Forresten så har ikke ytringsfrihet så mye med å kunne kalle babyer stygge uten å kritiseres selv å gjøre... Det var riktig bruk at argumentet om ytringsfrihet...Jaaaaada! (hadde det vært en brune barn som hadde bitt kalt stygge hadde forresten ikke ytringsfriheten tillatt deg å si meninga di...)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #39 Skrevet 3. januar 2007 karnsje du skal ta å lese det om babyer en gang til du!virker ikke som du forsto den der du...........
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 3. januar 2007 #40 Skrevet 3. januar 2007 for et dumt innelgg...ikke alle liker blondt eller brunt hår heller da....
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #41 Skrevet 3. januar 2007 Ikke alle rødhårede som har lys hud. (forresten synes jeg at veldig lys hud er pent. det er bare å kline på solkrem så slipper man å bli brent:) )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #42 Skrevet 3. januar 2007 jeg har brunt hår og er kjeeeeempe bleik!når jeg kommer gående blir folk sveisblinde!så det er nok ikke bare rødhårer som er bleike.folk må få se ut akkurat som de vil,de er mennesker de også.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #43 Skrevet 4. januar 2007 rødt hår er ikke pent, face it ppls..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 4. januar 2007 #44 Skrevet 4. januar 2007 Ja det er bare såååå pent. Har en kusine med det vakreste røde håret. Helt ærlig JA=0)
Nr 2. 31.01.10 Skrevet 4. januar 2007 #45 Skrevet 4. januar 2007 Du er helt ekstremt provoserende ANONYM. Rødt hår er veldig pent spesielt på jenter.Feks syns du nicole kidman er stygg da?hun har rødt hår,Du må selvsagt få lov til å synes det er stygt men du har en ekstretm provoserende måte og uttale deg på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå