Gå til innhold

Helt ærlig, synes du rødt hår er pent ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh ja!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAA......

Og hva er så galt med det da??????

Hilsen en MED rødt hår

Skrevet

Det er ikke noe gæærnt med rødt hår! Enkelte passer innmari godt til det faktisk. Hver sin smak da! Folk flest passer som regel best til den hårfargen de fikk utlevert, synes jeg da.

Skrevet

aldri likt hår jeg, med rødt hår kommer ofte blek hud og fregner, ikke akkurat min ting, men funker sikkert for andre. Som harald eia sa: folk med rødt hår finner kun partnere med rødt hår, da ingen andre vil ha de he he he...det var jo bare tøys, men lo godt da jeg så/hørte han si det

Skrevet

aldri likt *rødt hår jeg

Skrevet

Hadde en barndomsveninne med kastanjerødt hår. Hun var helt nyydelig! Så ja!

Skrevet

Blir kvalm av deg! Og du er en mor?.... ikke akkurat noe bra forbilde.

Skrevet

Liker du ikke folk med rødt hår, så hold det inni deg! alle kler det di har. ingen er stygge fordi di har rødt hår og ingen velger det da vettu. datra mi er født med det. hårfargen ble fort blond, men var jo verdensnydeligste for meg! og di andre rundt oss. hallo liksom.

Skrevet

he he, går helt greit det, når harald eia sier det ler alle, men når noen andre sier det: halshugging. Er bare min oppriktige mening det, liker ikke rødt hår så godt jeg, er vel lovt det ? Så trenger ikke de like meg heller, går heeelt fint for meg ;) Kommer aldri til å si noe om det til barna mine for det vel....går nok så bra atte, ikke bekymre deg... ;)

Skrevet

Det kan absolutt være pent, hvorfor er det så mange som farger håret rødt? Absolutt penest med rødt hår og brune øyne, fine mørke farger.

Hvorfor er alle dere som ikke liker det anonyme...?

Skrevet

Jenten min har rødt hår og er aldeles nydelig. Det er pga deg at muligens hun og andre blir mobba på skolen. Voks opp..

Skrevet

fordi man ikke kan si meningen sin her inne om ikke andre liker den meningen uten å bli uthengt. dessuten synes jeg det er stor forskjell på å farge håret rødt, med rød hårfarge kommer jo ikke fregner, blek hud osv osv. er jo bare smakssak dette, er jo sikkert noen av dere som ikke liker brunetter og blondiner også. la meg foretrekke blondt eller brunt hår, jeg har ikke en gang sagt rødt hår er stygt, synes bare heller ikke det er det peneste, eller pent. jeg respekterer at dere liker rødt hår, respekter at jeg ikke er så glad i det da vel....ikke forvent at folk skal like deres mening, om dere ikke respekterer andres...

Skrevet

Synes ikke det er pent i det hele tatt.

Skrevet

Helt enig med deg anonym, forbeholder meg retten til å mene at rødt er "stygt"! Ytringsfrihet og egne meninger er en fin ting, syns dere ikke?

Skrevet

lik hva du vil for min del. men du spurte liksom her. og får svar. og når man har ett spørsmål kan man vel bruke nicket sitt?

Skrevet

Itj stygt, men itj pent heiller nei...

Skrevet

Syns det blir en vesentlig forskjell på en komiker som prøver å være morro sier det,enn at ei mor skal si det på et mor/barn forum.

Greit du har dine meninger,men når det gjelder meninger om folks ytre syns jeg du kan holde dem for deg selv.Passer ihvertfall ikke inn på denne siden.

Hadde du ikke syns ungen din var pen hadde han/hun fått rødt hår kanskje?

Skrevet

Syntes denne tråden er tåplig. det er det jeg har å si til det:)

Skrevet

Alle med rødt hår har da ikke lys hud og fregner...?? Kanskje de du har møtt..

Skrevet

kan jo hende, tydelig at du har rødt hår, eller har barn med rødt hår slik du hisser deg opp, må alle like rødt hår fordi du liker det ? ærlig talt...blir for dumt ! Dessuten har jeg ikke sagt at han eller hun med rødt hår ikke er pen, sier bare at jeg generelt ikke synes rødt hår er noe særlig. Forferdelig som du bryr deg hva andre mener da ? La nå meg mene hva jeg vil. Jeg kan angripe deg akkurat samme veien og si du er utilpasselig som ikke klarer å respektere andres meninger, eller skal fortelle andre hvordan de skal oppføre seg. Jeg kan jo akkurat like godt bli sur fordi du tilsynelatende liker rødt hår ?...men nei, jeg respekterer at du liker det, er jo flott for deg da ! LA MEG LIKE HVA JEG LIKER, og la meg si det, du sier jo at du liker det, AKKURAT det samme, bare du takler ikke at jeg ikke liker det....har du ingenting med...

Skrevet

ja det er jo mulig det finnes noen der ute uten :) jeg har desverre kun møtt på de med meget lys hud og evtl. fregner. har det noe å si hva jeg mener da ?

Skrevet

Drit stygt med rødt hår...

Skrevet

er vel akkurat det samme om jeg bruker nick hvis jeg har med sp.mål eler ei!!!! Hvor mange er det ikke som stadig spør om "flaue" og andre ting uten nick!? Uvesentlig. Vil man ikke bruke nick, så kan man velge det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...