Vanilje! Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Er sykmeldt og i litt vanslelig situasjon i forhold til at vi prøver på barn nr 2..som er det aller viktigste for meg.. tenker ikke på strot annet.. ikke så greit... Kan du se om det vil skje noe positivt i dette året? Meg 130776 Han 140470 Tusen takk om du har tid og lyst:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hei:0) Jeg klarer ikke å ense en sånn umiddelbar gravditet, men det betyr IKKE at det ikke kan klaffe nå snart!! (obs...) Men jeg merker en mye lettere følese hos deg nå utover våren. Den er ikke nødvendigvis knyttet til graviditet, men noe annet...hmmm...kan være en reise eller kanskje en uventet pengesum. Får opp mai, at du gleder deg til den måneden. Mai står sterkt, kan da også bety at det er da du blir svanger? Håper du ser lysere på ting etterhvert!! Lykke til!
Vanilje! Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for at du tok deg tid!!! Lurer på hva som kan skje i mai da... Selvom jeg håper den sitter før det da:) Ha en fin kveld!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå