Gå til innhold

Er vi de eneste som ikke har hatt sex etter fødsel enda ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 mnd siden nå....føler alle er kaniner her inne, føler at vi er de eneste som ikke har hatt overskudd eller lyst enda :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært opp til bare meg, så hadde vi ikke hatt sex enda (5 mnd)... Men jeg har "føyet meg" ett par ganger... Mannen ønsker enda mer, så jeg må vel ut og lete etter lysten snart! :o(

Skrevet

3 mnd her.. ikke noe enda nei.. må få rutiner på knerten først..

Skrevet

ja akkurat slik føler vi det også, jenta sovner ikke før i 24 / 01 tiden, og når hun sovner er vi ofte så slitne at det siste vi tenker på er sex. Hverken jeg eller mannen min har tilnærmet seg den andre. Er alt håp ute for oss ? Vil vi aldri ha et normalt sexliv igjen ? Kan bare ikke forstå de som klarer å ha sex 4 ganger i uken med så små barn, jeg har ikke sjangs om å ha lyst + barnet sover på vårt rom. :( (hi)

Skrevet

nei du. har hatt sex 2 ganger på 10 mnd...og det er ikke på grunn av meg! Hadde det vært opp til meg hadde vi hatt sex flere ganger i uka, men her er det HAN som ikke har lyst...frustrert!!! Fortsetter det sånn, fortsetter ikke vi er jeg redd. Kan ikke kreve at jeg skal være uten sex mer, i en alder av 30 år. Håper det endrer seg!

Skrevet

det endrer seg sikkert. med første mann opplevde jeg at mannen min følte at kroppen min tilhørte h*n så lenge jeg ammet og h*n lå på vårt rom og sov. Men bare ikke la det bli en "vane" å ikke ha sex...!

Skrevet

Trodde vi var de eneste som var sene til å komme igang igjen, men her tok jeg tydeligvis feil... 3 mnd og 2 dg etter fødsel denne gangen, forrige sv.skap var det nesten 4 mnd før sex.

Innarbeiding av rutiner (nå med to barn) og eget behov for søvn har nok mest skyld i det, og faktisk litt angst for at det ikke skal bli vellykket - hvis dere skjønner hva jeg mener.

Lykken var derfor stor da gubben forførte meg nyttårsaften, og vi sov veldig godt etterpå begge to :-)

- og joda, kroppen trengte ikke lang tid på å nå dit jeg ville .-) hadde det supert !

Her i huset glemmer vi det å være kjærester, og det er jo egentlig litt skummelt! Så jeg skal legge meg i selene for å få mer kvalitetstid med min kjære!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...