mayla22+gull i magen :o) Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har et såkalt høyrisikosvangerskap, og har allerede vært inne til ultralyd 3 ganger, senest rett før jul. Hele tiden har legen ment at jeg er 2 uker kortere på vei enn jeg er (10+3 istedenfor 12+4). Men jeg har fått beskjed om å forholde meg til menstermin, 12+4, fram til ordinær ul. Men; I dag fikk jeg blødninger og måtte inn til ekstra kontroll. Alt var i orden, men oxo denne legen påpekte lengden på svangerskapet. Hun mente jeg var 10+3 men at det var vanskelig å måle nøyaktig pga fosterets stilling. Var hos fastlege tidligere i dag, og han skrev 12+4 på helsekortet. Når hun på Riksen i dag skulle skrive på, skrev hun 10+3. Hva skal jeg forholde meg til??? Alle legene mener jo forskjellig... Jeg oxo tror jeg er 2 uker kortere, men har ikke lyst til å forandre på det før på ord ul. Tar gjerne i mot gode råd )
Skilpadden Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 jeg ville forholdt meg til mens-terminen frem til den ordinære ul i uke 17-18. Rart at de sier så mye forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå