Gå til innhold

gir dere barna deres vann ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fom når startet dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir vann til kveldsgrøten, men hun drikker bare rundt 20-30 ml. Baby er 5 mnd. Koker det først såklart :)

Skrevet

oi har jeg aldri tenkt på, min datter får kun mm og grøt...kanskje hun er tørst ? huff nå ble jeg redd her

Skrevet

min sønn på 9 mnd drikker vann til maten og litt innimellom.

kanskje en 80-100ml om dagen .får mme utenom da selvfølgelig

Skrevet

Pernille får vann på tutekopp. Synes det er sååå morro å blåse i den, hehe. Er ikke sikker på hvor mye hun får i seg, kliner endel. Men ser og hører hun svelger så...

Ingen vits i å koke vannet når de er så store som nå.

Skrevet

jeg tillbyr vann stadig men vil ikke ha så mye av det. koker det ikke nå lengere. hu er 8 mnd. men startet med vann føre hu var 2 mnd. men var jo sommer og varmt. da kokte jeg det først.

Skrevet

Guttungen vår har blitt tilbudt vann fra han var et par mnd gammel. Nå har han tilgang på en flaske/tutekopp med vann mesteparten av dagen. Han bruker det som tørstedrikke, og drikke til middag og grøt. Får melk til brødmat og til kvelds.

Skrevet

Min tre måneder gamle får vann når han hikker og noenganger hvis han virker veldig sulten lenge før han burde bli det. (mme-barn så ikke skyt meg for å drøye:) ) han var vel 1 mnd første gangen han fikk vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...