Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg gir vann til kveldsgrøten, men hun drikker bare rundt 20-30 ml. Baby er 5 mnd. Koker det først såklart
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 oi har jeg aldri tenkt på, min datter får kun mm og grøt...kanskje hun er tørst ? huff nå ble jeg redd her
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 min sønn på 9 mnd drikker vann til maten og litt innimellom. kanskje en 80-100ml om dagen .får mme utenom da selvfølgelig
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Pernille får vann på tutekopp. Synes det er sååå morro å blåse i den, hehe. Er ikke sikker på hvor mye hun får i seg, kliner endel. Men ser og hører hun svelger så... Ingen vits i å koke vannet når de er så store som nå.
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 jeg tillbyr vann stadig men vil ikke ha så mye av det. koker det ikke nå lengere. hu er 8 mnd. men startet med vann føre hu var 2 mnd. men var jo sommer og varmt. da kokte jeg det først.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Guttungen vår har blitt tilbudt vann fra han var et par mnd gammel. Nå har han tilgang på en flaske/tutekopp med vann mesteparten av dagen. Han bruker det som tørstedrikke, og drikke til middag og grøt. Får melk til brødmat og til kvelds.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Min tre måneder gamle får vann når han hikker og noenganger hvis han virker veldig sulten lenge før han burde bli det. (mme-barn så ikke skyt meg for å drøye:) ) han var vel 1 mnd første gangen han fikk vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå