Kristin og lillemor Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Datteren min på 3 mnd har vært små forkjølet i mange uker nå. Tett i nesen, renner litt og hoster av og til. Hun har ikke hatt feber i det hele tatt, spiser godt, og er stor sett blid. drypper nesen med saltvann og morsmelk..men enda tett..burde jeg gått til legen med henne selv om hun egentlig virker frisk? vi skal på 3 mnd kontroll på helsestasj. om 6 dager..
Minesmå:)+en til! Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 dytter denne....min er akkuratt lik....2 en halv mnd nå, og har vært småforkjølet i 3 uker...=(
storesøster og lillebror Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Frøkena vår har vært forkjøla hele jula. Hostet og vært tett. Brukt saltvannsoppløsning. Har ikke hatt feber. Dro på legevakta for sikkerhets skyld. Ble lyttet på og legen skjekket halsen som var litt rød. Men d var ingen ting å bekymre seg for så lenge hun ikke hadde feber. Fikk tips om å bygge opp senga litt, og legen sa at forkjølelsen kunne vare i 2-3 uker. Jeg hadde ikke noe lyst til å ta henne med på trilleturer i jula, særlig når d var masse vind. Legen sa derimot at hun hadde godt av friskluft og at hun lå godt langt nedi vogna og var skjermet av vinden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå