Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 min lille datter på 4 mnd har akkurat begynt med mais grøt! Men har litt problemer med å få den klumpfri, er det noen som har tips??
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Ha FØRST væsken, så pulveret=) Slet med det da jeg gjorde motsatt, hehe. Og bruk gaffel!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Her hjelper det å ha i litt og litt vann og røre imellom
Benni-min Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har akkurat samme problem. Jeg har alltid tatt pulver først og blandet mme i til passe konsistens. Kanskje jeg skal prøve motsatt.Litt vanskelig å vite mengden på mme når de er på smaksstadiet.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Det er det jeg også har gjort, rører og rører med klumper blir der. Nå skal jeg jammen prøve med melken først.
~Endorfina~ Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har det i en beholder m/lokk, så jeg kan riste blandingen. Da blir den helt klumpfri!
mamma til<3<3 Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 hadde samme problemet jeg også helt til jeg begynte og røre med en stål/saus visp...prøv det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå