Gå til innhold

blod... ville dere kontaktet lege??


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Jeghar såkalt spottet hver gang jeg er på do de siste dagene og jeg begynner virkelig å beskymr meg nå... jeg vet de fleste sier det er vanlig,men jeg har mistet en gang før og da startet det hele med spotting men legen trodde meg ikke og jeg fikk ikke noen ul... 2 dager senere var sa et faktum...

 

jeg har første svangerskapskontrollen mandag førstkommende.. ville dere ventet eller ville dere kontaktet lege i morra?

 

Er så redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg hadde ringt legen i morgen tidlig og hørt om å få en time iløpet av dagen . det gjorde eg i forrige svangerskap, og de tok meg på alvor hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har snakket med lege i dag tidlig og fikk time 13.05.så da er det bare å krysse fingrene forat blodet ikke betyr det jeg frykter. har ikke blødd idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo også ringe helsestasjon å snakk med jordmor evt ringe fødeavdelinga. da får du nok komme med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg virkleig nervøs.. gruer meg skikkelig.. huff...men nå reiser vi snart såda får vi vel vite det snart. åh gud som jeg håper at alt er bra med magen min.huff er på randen til gråten her nå.. men jeg får vel bite sammen tenneneog reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det viser seg å stå bra til der inne!

 

Da jeg var gravid tidligere i høst, så spottet jeg hele tiden, men det gikk over til friskt blod og økt mengde. Tok derfor kontakt med legen min og hun sendte meg på ultralyd dagen etter. Der var det ikke liv, og jeg mista samme dag. Var da 7+1.

 

Denne gangen begynte spottinga på julaften, men har så godt som ikke hatt noe friskt blod. Idag er jeg 7+6. Var hos legen på tirsdag og hun sendte inn rekvisisjon på tidlig ultralyd. Men hun mente nok ikke at det hasta, for hun ba meg ringe hvis jeg ikke hadde fått time innen to uker... Er vel ikke så mye å få gjort dersom det har gått galt, men ser fram til å få en avklaring.

 

Lykke til hos legen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen nå og hun er optimistisk.hun sier det er svak blødning fra livmor,men den er helt lukket. Jeg har bakovervend livor så var vennskelig å måle hvor stor den var også. Jeg skal inn på ul i morgen tidlig kl 08.00.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Så godt å høre at legen er optimistisk, og at du fikk ul time så fort. Sender deg varme tanker og håper du klarer å slappe av litt i kveld.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper at står bra til der inne=)

Skal krysse fingrene for deg=)

 

Gi en lyd når du vet mer da.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slapper litt mer av,men tørr ikke annet ennå holde muligheten for abort åpen, ble tatt fullstendig på senga sist jeg mistet og det var helt jævelig åvære så lite forberedt på svaret om at det ikke var noe foster der inne... jeg skal kose meg med is og litt godis i kveld.. og bare slappe av forran tven.. Jeg kommer inn hit i morgen når vi kommerhjem igjen og forteller hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...