blond Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Har ikke bestemt meg for om vi skal ha barnebursdag for han.. men begynte brått å tenke på det da jeg så innlegget lenger nede.. Dere som ikke skal ha barnebursdag for ungen deres; hvorfor ikke?
mama09 Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hei, det var jeg som skrev hovedinnlegget lenger nede. Egentlig så hadde det ikke slått meg å ha barnebursdag for dattera mi. Men så plutselig fikk jeg litt lyst, men visste ikke helt hva som var vanlig / hvem jeg burde invitere ol. Fikk noen tips her, og har nå lagd invitasjoner. Synes det blir koselig. Vi gjør det enkelt, med pølser og sjokoladekake med 2 lys. Tror jenta mi kommer til å stortrives!! Men jeg synes ikke det er et must å ha selskap når de er 2 år. Men vi har ikke familie her i byen, og mine venninner har ikke barn. Hadde familien vår bodd her hadde vi kanskje bare hatt familien. Men jeg tror det vil bli stort for dattera vår å få mange unger på "besøk" en kveld!
mama09 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Glemte å si en ting, grunnen til at jeg kom på tanken å ha selskap, var at dattera mi ble invitert i bursdag til en gutt i barnehagen. Jeg syntes det var utrolig koselig!!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Vi hadde barneselskap da vi feiret 1 årsdag, men kommer kun til å ha voksenselskap neste gang. Dette fordi jeg er gravid og ikke akuratt i form til dette. Tror ikke det kommer til å føles som et tap heller. Det blir jo uansett selskap med nærmeste familie og våre venner som også har barn så det blir jo ganske stor feiring likevell syns jeg.
blond Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 Det er vel sånn at når et barn begynner med barneselskap så sprer det seg. Med eldstemann begynte vi da han fylte 3 med vennene han var mest med. Da han ble 4 inviterte vi barn fra barnehagen og noen andre slik at vi ble 10 i selskapet. Lillebroren synes sikkert det er fint hvis noen av barna fra barnehagen kommer, men det er kanskje like greit å bare ha familien. Hvis noen reagerer så er det storebroren, men det blir jo litt feil å ha barnebursdag for lillebror pga storebroren.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Tror kanskje det er de med et barn som steller og duller med sånt. Med de som kommer etter er det greit å vente. De skjønner jo ikke det døyt, og det er vel mest hyggelig for de små med besøk av familien uten alt styret. Nei dropp det, barnebursdagene kommer tidsnok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå