Gå til innhold

Nånn som e trøtt????


Mamman t Maren og Marlene

Anbefalte innlegg

Æ e så sinnsykt trøtt på ettermiddagen!

Søv fra fem t halv åtte, å da må æ tving mæ opp. Har ei stakkar datter på 2,5 som e helt fortvilt over at mamman bare søv.

Håpe d gir sæ litt etterkvart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp....

har vært i dvale heile jula. mannen min sir æ va sånn med de 2 andre også, men kan ikke husk det sjøl. Helt grusomt å si nei heile tia til de 2 andre.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d e fælt å si nei. Får så dårlig samvittighet! Æ kain heller ikke husk at æ va sånn forrige gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Er overhodet ikke kvalm, men er så trøtt, så trøtt. På julaften la jeg meg ti, og på nyttår snek jeg meg i seng ti over tolv. Klarer knapt å konsentrere meg på jobben til tider, men føler meg skikkelig svak og sytete fordi jeg er så trøtt. Varer dette hele svangerskapet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sovet evig hvis jeg bare fikk lov. Kvalm og trøtt og slapp og uggen. Huff-håper dette går over for nå er jeg sykemeldt og får ikke gjort noe hjemme heller. Stakkars mannen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaa eg e trøtt. spesielt på tidleg på dagen. i dag stor eg opp 8. og gjekk å lågg meg 10.30 og stod opp 13.30. Kunne sikkert sova i mange timar til om eg hadde hatt anledning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, trøtt ja.. har sove 10-12 timer i det siste, men sovner sjeldent før et stykke ut på natten... men imorges når typen gikk på jobb og jeg kunne sove videre (etter sånn ca 4 timers søvn) så fikk jeg det ikke til:( så sitter nå her og prøver å slå ihjel litt tid til han kommer hjem....fryktelig stiv i nakken også. Er 9+3 idag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt HELE TIDA ja.

Tenker på dere som allerede har et barn eller to hjemme. All respekt til dere! Føler jeg har mer enn nok med meg selv for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt utmattet. Trøtt hele tiden, men kan ikke sove like mye som forrige gang når jeg har ei lita prinsesse på 15 mnd. Hun er i barnehagen hver dag og jeg er på jobb. Slitsomt, men jeg føler meg for frisk til å være sykemeldt. Er uggen hele tiden, men ikke så veldig kvalm og spyr ikke. Var mer kvalm forrige svangerskap, men spydde ikke da heller. Bare konstant på "båttur". (Ikke like ille bølger hele tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg er kjempetrøtt sånn rundt fem og utover jeg også. Pleier å sove en times dupp på sofaen. Det gjør godt både for meg og spiren! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldi trøtt, kjempesliten på kveldstid. Går bra å komme seg opp på jobb, men merker at jeg er mindre tålmodig og blir veldig fort sliten utover dagen. Føler meg for frisk til å bli sykmelt jeg også, men det er slitsomt å gå rundt på jobb å være sliten, og samtidig ikke orke å finne på noe på kveldene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...