Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Har vært på UL i dag, og legen mente temmelig sikkert at det er ei lita jente inni der. Etter endel diskusjon har vi kommet fram til at vi liker navnet Kaisa, men jeg SKAL ha dobbelt navn, og nå sliter jeg med å finne et som passer til, kan ikke ha Marie, ettersom vår førstefødte heter det.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Kaisa Isabell Kaisa Iselin Kaisa Sofie Kaisa Sofie synes jeg forresten lyder veldig bra ;-)
Twins i magen <3 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Enig med C's mamma om Kaisa Sofie., veldig fint Kaisa Beate, Kaisa Kristine, Kaisa Amalie, Kaisa Elisabeth (åh, så søtt når jeg sa det høyt!!) er også fine alternativ
Xenaen Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Kaisa Veronika (passer dersom etternavnet passer...) Kaisa Louise Kaisa Elise Kaisa Ramona (hmmm. vet ikke om jeg likte det sjøl;)) Kaisa Karoline (oki, litt rart med samme bokstav, men også litt tøft!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå