okho Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hvor gammel er din baby, og hvor ofte har dere sex. Er det fremdeles vondt? Jeg har 4,5 mnd gml baby, og har sex kanskje 2-3 ganger i mnd nå. Er fremdeles vondt, så det blir ikke akkurat som før. Håper det blir bra snart! Vet ikke hvor lenge det kan vare jeg??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 5 mnd gammel baby, sex kanskje en gang i uken, og vondt fortsatt, men har blitt endel bedre, så håper det blir helt bra etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har en gutt på 4,5 mnd, og sex blir det lite av, ca 1 gang i uka. De første gangene gjorde det litt vondt, men har "gått seg til " nå :-) Hadde ikke sex før han var over 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Baby på 5 mnd. Sex annen hver uke. Har ikke overskudd til mer... Men det var ikke sååå hyppig før baby heller... ( (Min feil, mannen vil!) Har ikke vondt, men noe tørr. Men det var jeg før og. Hjelper med glidekrem. Egentlig bedre nå enn før baby, har blitt litt "større". Tror mannen var litt for stor før... )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg sydde mye og hadde vondt fram til gutten var ca4 1/2 MND. Nå er han 6 1/2 mnd og alt er tilbake til det gamle. Sex ca to ganger i uka.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes ikke sex var vond når vi begynte igjen. Vi brukte masse glidemiddel. Begynte igjen etter ca 8 uker. Jeg syns faktisk sexen har blitt mye bedre enn før vi vikk barn. Det syns sambo også!! :) Nå er snuppa 8 mnd og vi har sex ca 3 ganger i uka.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Jenta vår er 2 måneder. Ikke noe problem med sex og vi har det vel 3-4 ganger i uken.
susemor-3 små Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har kommet meg fint igjen veldig fort etter begge mine fødsler. Første gangen ble jeg klippet en del, men det meste hadde grodd etter 6 uker. Etter fødsel nr 2 kom jeg meg enda fortere. Så kan ikke klage på det. Men med to unger på 2,5 år og 7,5 mnd som "aldri" sover, og som vokner av den minste lyd, blir det praktisk talt ikke sex her i heimen. Da måtte vi evnt benytte de få søvnperiodene de har på natten, og da er jo vi så utslitte at vi bare vil sove også. Så derfor blir det veeeeldig sjelden. Jeg føler meg som en jomfru igjen, så må passe på at jeg ikke gror igjen helt, hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå