Trine 77 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Noen som har forsøk behandling der? Oslo? Noen som vet om vet om de kan utføre noen form for behandling ved Volvat i Fredrikstad?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Kjenner ikke til Volvat (verken i Oslo eller Fredrikstad), men vi skal til samtale hos Omnia om 14 dager for privat forsøk der. :-)
lita78ღ Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 jeg skal snart i gang på Volvat, men har bare vært på forsamtale foreløpig, så har liten erfaring med de ennå.. venter bare på mensen nå, så blir det spraystart 3 uker etter det.
Trine 77 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Volvat i Oslo? Var vente tiden lang? Henvisningen fra lege\gynekolog eller tok dere selv kontakt? Hvilken behandling skal dere gjennom?
lita78ღ Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 volvat i Oslo ja... startet utredningen på volvat i Hamar først. Da gyn mente det var på tide å gå videre, ba han meg selv ta kontakt med volvat i oslo for en forsamtale. Han kopierte journalen min, slik at jeg kunne sende den til oslo. Så vi fikk ingen henvisning, nei. Tok kontakt selv... Fikk da forsamtale etter ca 2 1/2 uke, hvor det ble masse informasjon, undersøkelser og en vurdering om vi var kandidater for behandlingen de tilbyr. Og det var vi ;-) Ingen stor ventetid der, nei. Men kunne ikke starte opp der og da pga at ultralyder underveis ville kræsje med jula.... Så skulle jeg egentlig starte opp nå 3 januar, men måtte utsette 1 mnd på grunn av noen blodprøvesvar som viste grenseverdi på røde hunder. Måtte vaksineres.. Men nå er vi snart igang håper jeg... Vi skal ha "vanlig" ivf behandling.. Skal du bruke volvat også?
Trine 77 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2007 Ja, vi tenket det. Må nå vidre i prossessen føler jeg. Fikk dere noen pris?
lita78ღ Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 vi har valgt en pakkeavtale på 3 forsøk. dette inkluderer også 2 fryseforsøk om vi får egg på frys... dette koster 48000...
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Hallo... vi har vært på volvat i oslo... ble gravid på første icsi forsøk og er nå 14 uker på vei... de er kjempe flinke der og veldig hyggelige.. Du må til oslo for fredrikstad har ingen ivf avdeling. Masse lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå