Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #26 Skrevet 4. januar 2007 Flere som har seter dem er fornøyd med?
Mathoka Skrevet 4. januar 2007 #27 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har et bilsete som heter Janè Racing 0-18 kg, kan brukes forover og bakover. Koster ca 2000...veldig fornøyd med det til nå iallefall, har brukt det i hele to uker =) Han sitter veldig fint i det, og man kan skru ryggen opp og ned...det var best i test i bladet Motor for noen måneder siden...
gullskattmamma Skrevet 4. januar 2007 #28 Skrevet 4. januar 2007 Vi har Akta Graco Cosmic til 2-åringen vår. Er kjempefornøyd med setet. Han har brukt det siden han var 6 mnd. Setet har god hodestøtte. Var en av grunnene til at vi endte på det setet, i og med at poden bare var 6 mnd da vi kjøpte det. Men har sett at HTS besafe izi kid setet også har fått god hodestøtte nå. Akta Graco setet er fra 0-4 år (husker ikke kilo). Kan brukes bakovervendt og forovervendt. Ryggen kan også justeres litt, synes det var veldig bra da poden var baby. Da satt han ikke så bratt. Og også en fordel nå hvis han sovner i bilen.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #29 Skrevet 4. januar 2007 jeg har ett besafe izi comfort x1 og er veldig fornøyd.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 4. januar 2007 #30 Skrevet 4. januar 2007 Vi har acta graco cosmic, er storfornøyd, lillegutt sitter som en konge i det. Beg og bruke det for 1mnd siden. Tar litt stor plass men det gjør de fleste nr,2 setene. Er jo og positivt at det kan brukes lenge til 25kg:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #31 Skrevet 4. januar 2007 Har Monza Nêonato bilsete.... 0-18kg fikk det til jul.. Kan festes forovervendt og bakovervendt ryggen på sete kan legges litt ned på skrå. Sånn at babyen slipper å sitte helt rett.. helt grei sete syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #32 Skrevet 4. januar 2007 Flere? Virker som det er flere tester ute og går, litt forvirrende det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå