Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Må ha nytt bilsete snart. Hadde dere giddi å skrive navn og pluss/minus ved det? Tuuuuusen takk=)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Nettopp kjøpt Acta Graco Cosmic Har ikke montert det opp ennå, så jeg har ingen egne efraringer, men har to vennepar som har setet. De anbefalte det. Synes det er bra at det kan haes både forover og bakovervendt, også er det god støtte på sidene og ved hodet. Likte også at stolen er forholdsvis lang i ryggen, slik at de kan ha det lenge. Det kom jo dårlig ut i testen F&B hadde, men det viste deg i ettertid at de hadde montert det opp feil, så resultatet der teller jo ikke. Stolen har vunnet en test i Finland. Kjøpte den i Sverige, og han som solgte det sa at omtrent alle barnefamilier i Sverige kjørte rundt med dette setet
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 *noterer* Takk for svar=) Vil ha flere........
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 HTS besafe iZi kid (0-18 kg) kjøpte vi ganske nylig. Er foreløpig kjempefornøyd! Den kan være bakovervendt, har 5 punkts sele, og har kommet veldig godt ut i test. Eneste minuset for oss er at når poden sovner i dette setet, hender det at hodet hans tipper forover.
mysig Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Har også Acta Graco Cosmic. Har kjørt rundt med det siden første juledag og er veldig fornøyd. Synes lille gullet vårt sitter mye sikrere og også mye mer behagelig. Fikk det til jul så eg vet ikkje helt hva det koster. Tror det ligger på ca 3000??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 3200,- i Norge. Kjøpte det på desembertilbud i Sverige til 1798;- SEK.
Mamma'n te linnea Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Hei du..:-)vi har römer baby-safe plus.er storfornøyd me dn.kan regulere hodebeskyttelsen opp ettersom de vokser.d er en fordel.må nok snart kjøpe ny vi også,vokser fort ut av dm.
Mamma'n te linnea Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Hei du..:-)vi har römer baby-safe plus.er storfornøyd me dn.kan regulere hodebeskyttelsen opp ettersom de vokser.d er en fordel.må nok snart kjøpe ny vi også,vokser fort ut av dm.
-carina- Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Jeg dytter denne til toppen, for dette lurer jeg også på... Har egentlig bestemt meg for BeSafe Izi Combi, det kan brukes både forover- og bakovervendt. Og så har det visst vært best i test. Men i en annen test jeg så var det ikke tatt med i det hele tatt... Men ble litt usikker når jeg så "ma" sitt svar... Kan Acta Graco setet brukes både forover- og bakovervendt?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 kreeeeeemt: det heter "HVILKET bilsete......" ! sorry- men klarer ikke la være å kommentere
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #14 Skrevet 3. januar 2007 Du har ikke et tips på HVILKET sete og, da? Ikke bare på gramatikken?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #15 Skrevet 3. januar 2007 Okei da :-) Acta Graco Cosmic. Eldstemann her er 2,5 år og sitter fint i det. Men nakkestøtten måtte vi ta bort ganske fort (da han var 1,5 år tror jeg), for den kunne ikke flyttes lenger opp. Gutten vår er lang kan jeg vel også tilføye. Skal kjøpe nytt sete til eldstemann når lillebror overtar dette, og da skal nakkestøtten på igjen.
-carina- Skrevet 3. januar 2007 #16 Skrevet 3. januar 2007 ma- 79 fikk jenta si 25/4: Vet du om setet jeg tenker på (BeSafe Izi Combi) var med i den testen til Foreldre&Barn? Jeg begynte selvfølgelig å abonnere på F&B nummeret ETTER det bladet der... ( Maser fryktelig på deg om dagen, men det er jo fordi du hele tiden skriver om ting som interesserer meg sånn!! ;o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 #17 Skrevet 4. januar 2007 Jeg mener det var med der og kom godt ut, men jeg har også hørt at mange monterer også dette setet feil, slik at det ikke blir så sikkert likevel. Hehe- bare hyggelig å kunne være til hjelp, vettu Spør i vei!
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #18 Skrevet 4. januar 2007 var besafe izi combi som vant testen.Jeg synes ikke det er så vanskelig å montere det som mange skal ha det til Men det tar jo litt lenger tid enn et baby sete.Har du gjort det riktig en gang så sitter det.Tilogmed jeg greier det. Men ikke stol blindt på de i butikken,jeg dobbeltsjekket og hun hadde gjort feil.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 4. januar 2007 #19 Skrevet 4. januar 2007 heisann!! jeg tror (er ikke helt sikker) at at det var det setet som kom best ut av testen.det var vel den testen som også ga det acta graco setet bunnkarakter. (uten at jeg vet hvorfor). vi har kjøpt det hts setet du snakker om. spurte hva som var det verste med setet på butikken, fikk til svar at de aller fleste seter som skal monteres bakovervendt er vanskelige å sette opp.og hts-setet kom også under der. men de ville at vi skulle komme med setet når det skulle monteres. så vi var sikre på at det ble gjort riktig!!
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 4. januar 2007 #20 Skrevet 4. januar 2007 Husk å montere det riktig, ja:) Var en test der de hadde montert det feil, og da spratt det rett og slett nesten ut av selen:( Jeg husker ikke linken. Og så så jeg det i en butikk - montert. Og det var montert feil!!!! Så les bruksanvisning nøye:) Lykke til!
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 4. januar 2007 #21 Skrevet 4. januar 2007 Har forresten hørt at recaro har et bra sete for de som har lange tynne babyer/barn:) De har et fra 9-36 kg tror jeg. Det kan du ta ut selen og bruke bilbeltet senere. Men tror det bare kan monteres fremover og kan hende det er bedre som nr 3 sete:)
-carina- Skrevet 4. januar 2007 #22 Skrevet 4. januar 2007 Tusen takk for svarene alle sammen! (Selv om ikke det var jeg som startet tråden så fikk jeg nå mye hjelp her!!) )
mai mammaen til to Skrevet 4. januar 2007 #23 Skrevet 4. januar 2007 vi har besafe izi combi tror eg det heter,. snuppa her fikk det til jul av mormoren...kostet 2590 tror eg
mai mammaen til to Skrevet 4. januar 2007 #24 Skrevet 4. januar 2007 vi er veldig fornøyd..hun sitter som en dronning..ser ut over alt.. man kan bruke det begge veier....osv det sitter veldig godt fast..kan ikke rikke på det i det heletatt....men er en jobb å feste det så om man bruker flere biler er det en ulempe
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #25 Skrevet 4. januar 2007 mamsen.....Hva er beregnet str.på dette setet?Kilo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå