Gå til innhold

Veien videre etter hormonkurer.hjelp!

Anbefalte innlegg

Har nå vært gjennom 3 kurer med pergotime, får eggløsning hver gang, men blir ikke gravid for det. Har en datter fra før på 3år, måtte bruke pergotime da også, men da gikk det på første kuren. Nå er vi inne i vår 18 periode- er utslitt og lei-som sikkert mange andre.

Jeg har tatt mange blodprøver og innvendig UL,alt ser bra ut og min mannssædprøver er bra.

Gynekologen vi bruker, er ikke så flink til å opplyse oss om veien vidre nå. Noen som kan hjelpe? Vi kan både gå privat og offentlig.

Noen som har erfraring med noen klinikker på østlandet som er raske og bra? Hvordan tar man kontakt? Henvisninger

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7634429-veien-videre-etter-hormonkurerhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kan du ikke spørre gynekologen din om han ikke har tenkt til å henvise dere til videre utredning/ behandling ved et av sykehusene? Jeg går på Riksen og er så langt fornøyd med det, sikkert ikke like fornøyd som de som går privat, men allikevel fornøyd. Er igang med første ivf-forsøk nå (sprayer). Det er sikkert greit å komme seg videre, for ting tar tid...

Lykke til, og håper du får mer konkret hjelp mht gode private klinikker av andre her inne som kjenner til de:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...