Gå til innhold

Andre som er litt lei nå?

Anbefalte innlegg

Hei! I dag er det 20 dager til jeg har termin, altså 23. januar, og det føles som en evighet til... Jeg venter og venter, kjenner og føler etter tegn til fødsel. Og jeg vet at det ikke er pent av meg.. Det beste for babyen er vel å vente en liten stund til før hun kommer ut.... Føler meg stor og tung, kombinert hvalross og hval når jeg skal ut av senga om natta. og det blir jo noen turer.... Rastløs, men klarer ikke å gjøre noe særlig... sover dårlig, tenker og tenker på hvordan den lille ser ut? Mørkt el lyst hår? Brune øyne etter pappan?? Og jeg er så spent på å få den lille kroppen lagt på brystet mitt.... Sukk:-) Noen som kjenner seg igjen?? Har noen noen tips til hva som kan få tiden til å gå?? Ble litt sytete dette her...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7634219-andre-som-er-litt-lei-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Har det sånn jeg også.. en uke til termin idag.. Slimproppen gikk igår, å jeg er såå utolmodig, vil så gjerne møte den lille nå... Er tung og diger, vondt både her å der, rett å slett lei av å være gravid;) Men han kommer vel når han er klar! Skulle gjerne fått dagene til å gå fortere, men orker ikke stort, så da går allt litt tregt... Huff... Men men, de kommer når de er klare for det! Vi får nok bare bite sammen å vente!

Jeg er også lei...

Termin i morgen jeg da, men til og med det virker som en evighet til... Jeg er så lei av å føle meg udelikat, stor og tykk. Det er merkelig, men det var ikke så mange speil og speilbilder rundt meg for et år siden. Nå er det jo speilbilder overalt. Har vært alene hjemme med gutten vår i hele juleferien og er litt sliten av det. De timene han var i parken i dag var skikkelig gull verdt for hodet mitt.

Irriterer meg over at om bare min kjære hadde fått pikken i riktig gir en måned tidligere hadde jeg nå hatt babyen min liggende på sofaen ved siden av meg og vært minst 10 kg mindre istedet for å være stor, tung, ha vondt og ikke minst en overstått fødsel istedet for å sitte her å bare vente på den....

Hei.. jeg har det akkurat likt som deg.. Venter og venter... Skulle så gjerne født nå,men lille gutt har vel bare godt av å være inni magen litt til..Jeg er og rastløs (sikkert reir-instinktet), men bringer mest tid på sofan.Er ute en tur hver dag, og når jeg kommer inn er jeg så sliten.. Har hørt at fødselen sammenlignes med å gå 3-mila,så jeg er vel ikke en toppkanditat når det gjelder kondis =op

Lurer fælt på hvordan han ser ut.. om han har mørkt eller lyst hår.Håper for all del han er frisk!

Syte syte =O)

Annonse

LITT lei???

Hehe

i morgen er 2 dag over termin... og jeg er såååå lei!

Ingen tegn til fødsel eller noe som helst... huff..

Men er jeg heldig får jeg uansett igangsatt på fredag pga så enorme bekkenplager.. (var JM som nevnte at jeg kunne spørre om det etter termin hvis jeg ble verre)

Og kjenner nå at det skal bli SÅ herlig å få denne lille krabaten ut!

Hilse på henne, se henne, holde henne tett inntill meg.. :-D åå som jeg gleder meg! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...