Én til Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Er 16+3 og har fortsatt ikke kjent noe som helst liv - inni eller utenpå. Er så utålmodig!! Burde jeg kjent noe nå? Eller er det normalt at det tar litt tid?? Er førstegangs, så litt grønn på dette her...
Fire småtroll Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Er 18+3 jeg og minst like utålmodig som deg. Dette er tredje gangen min også, hadde liksom regnet med å kjenne masse spark nå... Kjente noen spark for første gang forrige uke, men det har skjedd bare tre ganger til nå, altfor lite!!! Skal heldigvis på ultralyd til uka, skal bli godt å se den lille. Har begynt å tro at kanskje morkaka ligger foran babisen og polstrer, vi kjenner det jo ikke hvis den sparker inn i den.... I tillegg er jeg litt høy (174cm) og i litt godt hold (72kg nå) og da er det visst vanlig å kjenne senere enn hvis en er liten og tynn.. Det kommer nok, om noen uker sitter vi og klager over plagsomme spark opp i ribbeina eller noe :-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg kjente ikke noe ordentlig før morgenen før jeg skulle på UL husker jeg. Var da ca 18 uker på vei. Men selv da kjentes det bare hvis jeg lå stille på ryggen og kjente etter. Så blir det mer tydelig etter hvert! Skjønner du er utålmodig, men en fødselslege jeg kjenner sa at jeg kanskje måtte vente til uke 20-22 før jeg kjente noe...
**My little Miss drama and I** Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Kjente ikke noe før etter UL da var jeg 20 uker. kjente sikkert noe før ,men da visste jeg ikke hva det var;-).. det kommer nokk.... noen kjenner det før andre etter.. Gjør ikke noe at jeg kjente det litt sent ,men skjønner at du venter.. det er en herlig følelse:-)
laffe*høygravid* Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg er 16+2 i dag, og venter også fortsatt i spenning. Etter å ha lest noen innlegg her på BIM har jeg skjønt at de fleste først begynner å kjenne noe etter uke 17... så må nok smøre oss med tålmodighet en liten stund til... Jeg tror faktisk jeg har kjent ett eller annet - kiling/"bobling", men det er så lett å forveksle med andre brummelyder i magen :-) Første gangen for meg, så klarer liksom ikke helt å skille det ene fra det andre. F.eks trodde jeg at jeg kjente et lite spark i går kveld, men det kan jo kanskje like gjerne vært magen min som gjorde noe rare stunt..... sukk... hvordan vet jeg at det er spark jeg kjenner???
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 jeg er 16+1 idag... to dager forrige uke kjente jeg noe bobling tror jeg, men ikke noe mer enn det... og ikke kjent noe siden... hørte den sparke mens vi lyyta på hjerteslagene da:D:D:D JM sa at ca i uke 18 kom jeg sikkert til å kjenne SPARK lissom... men det varierer vel mer enn at hun kan si uke 18 da?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Begynte å kjenne sparkene skikkelig i uke 21-22 en gang. Er nå i uke 28 og sparkene begynner nesten å bli plagsomme. Særlig pga at jeg våkner om natten av all aktiviteten der inne.. Så bare hold ut og vent tålmodig, for det kommer og da kommer det til de grader... Men det er jo fint også da. å kjenne at det er liv der inne.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Jeg kjente ikke noen verdens ting før uke 19-20 jeg. Så jeg skjønner at du er utålmodig! Men - plutselig så starter det, kan bare glede deg! Nå er jeg i uke 23, og kjenner liv hver dag.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Da jeg gikk med førstemann kjente jeg ikke spark før jeg var 20 uker.Denne gangen kjente jeg liv i uke 16+3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 Jeg begynte tidlig å kjenne liv. Til tross for at jeg er førstegangs. Var rundt 14-15 uker da jeg kjente det først. Er nå i uke 21, og kjenner det bedre nå, men det er fortsatt ganske mykt og svakt. Så det er forståelig at mange ikke kan kjenne det ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå