Gå til innhold

Var hos legen i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemte meg endelig for å gå til fastlegen da jeg enda ikke har fått mensen etter p-pilleslutt. (har gått 7 mnd, og fremdeles ingen tegn).!!!!

Han spurte ut om det ene og det andre, og han lurte på om jeg var gravid. Han ville foreta en underlivsundersøkelse (Ærlig talt det verste jeg er med på!!), og så ville han at jeg skulle levere en urinprøve til testing. Jeg vet ikke hvorfor, men når jeg var hos legen fikk jeg et lite håp om at jeg var gravid...fikk liksom følelsen av at det satt en liten spire inni meg:)

Jeg leverte urinprøven og satt og ventet på svar fra damen på laboratoriet. Etter ti minutter kom hun ut og sa: " urinprøven er i orden". Jeg måtte spørre henne hva hun mente med det, for det som er "i orden" for meg er vel ikke det samme som er "i orden" for henne!! Jeg for min del håpet selvfølgelig at testen var positiv (noe den ikke var). *snufs*...! Synes det var en tåpelig kommentar i fra henne hvertfall!

Det er vel 3 uker siden jeg hadde sex med sambo...hvis jeg i det hele tatt ble gravid etter den gang, er det for tidlig å teste så tidlig som i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei,

Enig med deg, for de fleste som er her inne er "i orden" ihvertfall ikke det samme som for hun dama! Hmpfh.

Hvis du skulle være så heldig å ha hatt el rundt siste sex vil du mest sannsynlig kunne teste deg nå. Vanligvis er det ca 2 uker mellom eggløsning og IKM. Så ta en test for sikkerhets skyld, du! : )

Skrevet

Takk for svaret, setter stor pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...