tuppa prøvd lenge Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 det har jo egentlig ikke så mye med graviditet å gjøre men jeg hadde håpet noen kanskje med erfaring hadde villet svare meg for det:) jeg går fortsatt på p piller og jeg bytta merke for ca 5-6 måneder siden.. det som er problemet er at jeg har fått menslignende smerter ca en uke og innimellom to uker etter mens!? det kan vel nesten sammenlignes med el smerter men ettersom jeg går på pilla så har jeg jo ikke el! så det jeg lurer på er om det går ann å ha "el smerter" når man har forventet el selv om man ikke har el?? hvis dere skjønner? jeg blir veldig irritert av å ha det sånn... håper på svar!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Litt usikker, men på noen p-piller har man vist el, mens den påvirker slimet slik at sæden ikke trenger igjennom eller noe.... Vet ikke om det hjalp?
tuppa prøvd lenge Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 å jo da det hjalp det!:)viste ikke det jeg... får håpe det er det da for jeg er litt redd jeg har bivirkninger eller noe sånt... etter at jeg bytta p piller så har det bare vært trøbbel! de første månedene var helt jævlige for å si det mildt men er bedre nå vonde pupper, vondt i korsryggen, vondt i huet, vondt i magen, og kvalme er noen av tinga...hvis det ikke blir bedre snart så slutter jeg å ta den jævla skiten...da får jeg heller leve i sølibat i et år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå