Thesunshines Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Lurer på hva jeg bør pakke medmeg i reisevesken, jeg...Noen gode tips?? Førstegangsfødende uten peiling!!!
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Pakka alt for mye 1gang. Denne gangen har e pakka: Toalettsaker undertøy+sokker ei bukse+en genser Joggedress natt tøy sandaler/slippers sminke kamera mobil+lader ei bok Håper det hjelper litt:) samboeren min tar med hjemreiseklær til babyen den dagen han kommer og skal hente oss=) hehe tradisjon;)
mayaya Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 mannen min skal bo sammen med oss på hotellet han, så her pakker vi litt til han også :-) Har faktisk vært og kjøpt meg slippers i går, for det er såå mange som sier det er bra å ha på sykehuset :-) Skrivesaker skal jeg også ha med, til å notere alle slags greier man får vite underveis. I tillegg har jeg selv en oversikt over hvem som kom og besøkte meg og mamma på sykehuset når jeg var født, og hvilke gaver jeg fikk.. Kjempekoselig, så det skal jeg også gjøre!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Xylocain (bedøvende) salve, fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. Smør på ca 5-10 min før du skal på toalettet og det lindrer veldig dersom du har blitt klippet/revner under fødselen - pass på å bruke rene hender når du smører på stingene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå