Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg beskjed om at mitt andre forsøk med ICSI har gått i vasken. Jeg ble ikke så overrasket ettersom jeg fikk blødning. Men man lever alltid i håpet. Jeg hadde veldig bra odds denne gangen, to fine firedelte egg ble satt tilbake. Og ettersom det er mannen min som er "grunnen" til at vi ikke får barn, så det veldig lyst ut for meg. Men den kan ei, jeg har alså ingen medisinsk grunn til ikke å få barn, men blir likevel ikke gravid. Er det andre som er i samme situasjon? Som får beskjed at alt er i orden men likevel sliter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7633349-noen-i-samme-situasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff - leit å lese at det ikke klaffet denne gangen heller *trøste*

Vi har også ICSI, men det er fordi eggene mine ikke lar seg befrukte med IVF. Derfor er det eggene mine det er noe "rart" med og som gjør at det ikke klaffer... Skjønner at det er vanskelig å ikke få noen forklaring, håper dere lykkes på neste forsøk (får dere forresten egg på frys?)

Lykke til!

:-)

Hei Klatremus!

Vi er i samme situasjon... Nå har vi vært igjennom 4 forsøk, og på de to siste har jeg blitt gravid, men fått konstatert ma i uke 11.. trist, men vi gir oss ikke! Tror at legene ikke vil gi oss opp ennå, for det er jo bare 3 offentlig forsøk vi får. Vi fikk et ekstra forsøk ettersom jeg ble gravid på 3. forsøk, og nå vil de også ta ut det egget jeg måtte modne i naturlig syklus og, for å befrukte det og sette det opp sammen med det eneste egget jeg har på frys. Håper det virker neste gang!

Lykke til videre :o)

klem fra

Hei!

Vi har vært igjennom 6 runder nå. Er på 2. forsøk, men har hatt 4 fryseforøk. Hos oss gjelder det også dårlige svømmere hos mannen, men man begynner jo å lure om det er noe feil med en selv også når det ikke klaffer. 2 av fryseforsøkene har endt i positiv graviditetstest, men har mista i uke 6 og 7.......så da kalles det bare kjemisk gravid.

Men, legene har fortsatt tro på at det skal gå bra, så da kan vi jo ikke gi opp!

Skal sette inn siste egg på frys nå i januar....går bare og venter på mensen nå, så vi får satt i gang :-)

Hvis det ikke skulle gå denne gangen heller, velger vi og ta 3. forsøk privat(er på St.Olav pr i dag). Selv om det blir dyrt tør vi ikke la være. Det er jo da siste runde, og når sykehuset ikke har fått til å hjelpe oss etter 7 innsettinger, må man jo bare prøve noe nytt.

Så fortvil ikke! Jeg vet hvordan det føles, jeg var kjempeskuffet allerede etter 1. mislykkede forsøk i og med at jeg trodde dette skulle gå så bra, så lenge "feilen" ikke lå hos meg. Men man blir litt mer "herdet" etterhvert :-)

Lykke til!

Tusen takk for gode svar!

Blir bare litt oppgitt over situasjonen. Sykehuset vet jo ingenting om hvorfor det ikke går. Og jeg gjør jo alt riktig, så det blir utrolig tøft. Vi har ikke bestemt oss helt hva vi gjør om det ikke skulle gå neste gang heller. vil jo gjerne forsette. Vet noen om hvor dyrt det er å prøve gjennom det private, og har hørt noe om at man kan få en garantipakke, slik at man får pengene igjen om man ikke lykkes. Noen som vet???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...