Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30+1 og sf-målet mitt var på 32cm i dag. Og babyn ligger veldig langt ned. Og med hodet ned (som jeg håper h*n fortsetter å gjöre ;)).

Kan det ha noe å si på om den lille kan komme för termin? Mitt andre barn kom to uker för termin, men henne bärte jeg höyt oppe.

Bare lurer litt her jeg sitter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare legge til:

Jordmor ble veldig overrasket, siden krysset kom ett godt stykke over den överste streken. Men sa at magen kan flate ut senere.

Men jeg tenkte på dette, siden babyn allerede ligger veldig langt nede, og så er fa-målet alikavel så höyt.

Skrevet

jeg lå langt utenfor kurven sist....måtte settes igang 2 uker over termin.

Ut kom en baby på 5 kilo, ble hastesnitt da....

Men trenger ikke komme før altså...:)

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Vet ikke om det har noe å si, spurte jordmora mi om det samme for e har veeeeeldig høyt symfyse mål. I uke 30 hadde e 34,5- i uke 33 hadde 36cm- og i uke 35 hadde e37,5cm. og ho sa at det ikke har noe indikasjon om e føde før tiden..men siden du har født før tiden før så er det jo en mulighet kanskje(?). MIn andre forresten=)

Skrevet

Jeg lå mellom gjennomsnittet og den överste linjen med lillesöster. Hun kom to uker för og veide 3660.

Men nå ligger jeg laangt over.

Skal inn til kontroll hos min JM neste uke også, bare for å måle magen. Håper den flater seg ut litt altså.

Skrevet

Hadde absolutt ikke gjordt noe om h*n hadde kommet litt för. To uker för termin er akuratt passe :) vil ikke at babyn skal komme noe tidligere enn det :)

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Enig med deg der=)føler me som en stor hval!! 26dager igjen til terminen her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...