otilde *14.05.2009* Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 En uke på overtid satte hun seg ned på huk i dusjen, puttet fingeren litt inn mellom livmortappene (hadde litt åpning fra før), og dro forsiktig til den ene siden. Da hun kom på sykehuset for kontroll dagen etter, hadde hun fem cm åpning!! De turte ikke sende henne hjem, så hun ble satt i gang. Har akkurat snakket med henne på telefon fra føden nå, aldri hørt om noe lignende før. Er det noen her inne som har tuklet selv for å komme raskere til fødsel? (Ikke at jeg ønsker å prøve samme metode selv altså!! :-)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hadde jeg aldri turt...
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Herregud... nei, har ikke prøvd det og kommer heller ikke til å gjøre det om e så går 20dager over terminen...
mayaya Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Gud, det hørtes skummelt ut! Don´t try this at home, liksom...!
27år nr.4 Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Det hadde jeg aldri turt å gjöre. Har heller aldri hört om andre som har gjordt det. Nei, opp dit er det bare fagfolk som er velkomne å tafse
selma07 og engel Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Høres ekkelt og skummelt ut.. Igjen tenk på alle baktereien man har på hendene og under neglene... Tror ikke det er meningen at man skal gjøre det selv..... Huff...
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Hørtes ikke bra ut. Ville aldri ha gjort det.....
findus Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Gale damen! Hva sa de på sykehuset, forresten?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Min venninne har gjordt det med sine 4 siste barn.. Men så har hun endel mer erfaring enn de fleste andre.. Jeg hadde aldri gjordt det.
otilde *14.05.2009* Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2007 Hei igjen! Det var barn nummer fire til min venninne, hun hadde fått alle de andre før tiden og ble fryktelig utålmodig på slutten. Tror ikke hun har fortalt på sykehuset at hun videt ut åpningen selv, sa ikke noe om det til meg i alle fall. Synes det hørtes litt skummelt ut jeg også... Men får legge til at hun jobber som farmasøyt og er tidligere utdannet innen helsevesenet, så hun kan vel en del om hygiene. Syntes likevel det hørtes skummelt ut jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå