Gå til innhold

Babysmil på bilder


Gla-mor

Anbefalte innlegg

Hvordan få babyen til å smile til kamera? Har dere noen tips?

 

Prøver og prøver, men hver gang jeg "knipser" er smilet borte. Har prøvd med at pappaen eller jeg tøyser med han, og noen andre tar bilde, men det nytter ikke.

 

Har visst en veldig alvorlig herremann her i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter veldig jeg også... Men får det til i blant! For å ta julekort-bildene tok jeg bortimot 200 bilder!! (Men så ble resultatet bra, da! ;o)

 

Jeg tror et av tipsene er å ha ett lynraskt kamera, så man kan ta en hel masse bilder på rad... Og så knipser jeg rett før jeg tror smilet er på vei. Om jeg venter til han har begynt å smile så er det som regel for sent! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Ser at flere har flotte bilder der de små smiler så fint. Får vel bare prøve igjen og ta masse bilder og slette de som ikke er bra. Det er nok noe med at kameraet vårt er for tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby smiler hele dagen lang, selv om vi ikke smiler tilbake så da går det liksom greit å ta smilebilder :) Men babyer er forskjellige da. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilet sitter som regel på plass, men nå er øynene begynt å lukke seg når vi tar bilder, så vi har hvert vårt å stri med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...