Gå til innhold

Får gravide rare ting i navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har noe i navlen som ikke vil ut.. Virker som det er sårskorpe. Får gravide sår i navlen eller noe sånn rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er spesielt for gravide. Men jeg har også hatt sårskorpe i navelen. Uten at jeg var gravid.

Skrevet

Har ikke hatt noe jeg og kjenner ikke til det. Sårskorpen vil nok gå bort av seg selv

Skrevet

Vet ikke om det har noe med graviditet og gjøre,men jeg har også hatt noe "rare greier" i navlen.Tenkte jeg skulle høre med jordmor når jeg skal til hun for første gang om noen uker. Gi en lyd hvis du får noen gode svar da...

Skrevet

Jeg har også et sår i navlen. Virker ikke som det skjer noe med det, så jeg tror jeg må rive det vekk. Fikk det etter at jeg ble gravid, men vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre.

Skrevet

oppdaget når jeg gikk med snupp på slutten at jeg hadde noe i navelen....

pirket litt på det, men satt liksom fast..

kjenner at nå i min 18uke, at det i navelen kommer frem igjen...

hva det er aner jeg ikke...

kanksje noe ifra vi var små bebiser!???

etter navlestrengen!?

hmmm.....

Skrevet

Tror alle får noe bøss, kansje noe som gnager litt, eller tørr hud i navlen av og til. Ser det på ungene med jevne mellomrom også. Det hjelper å dryppe noen dråper babyolje inni der, da løsner det og du kan rense FORSIKTIG med en Q-tips.

Babyolje er forresten kjempefint å gni inn magen med etter en varm dusj av og til, litt klissete med en gang, men gir masse fuktighet.

Skrevet

har det jeg og, sikkert noe som har vært inngravd der inne i mange år og som nå kommer frem når navlen blir flatet litt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...