Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet på mandag, neg. Fikk noen blankt utflod med blod i dag- det var nok mensen. Nå er jeg lei og utslitt etter all prøvingen. Lurer på om jeg skal ta min siste pergotime kur trippeldose eller om jeg skal la være- ser ikke som jeg lykkes med det.

Uffda. Det er ihvertfall kjedelig når man får falske svar. :- ( Jeg var så spent på deg, siden du hadde fått litt positiv test. Frustrerende. Klarer du/dere det psykisk så ville jeg prøvd den siste kuren også. Hvis du ikke får masse bivirkninger da. Det kan fortsatt være et lite håp. Men det må man kjenne på selv. Skjønner at du er lei.

Har tatt tre doble pergo kurer selv. Sjekket alt og tatt lap. Ikke noe hjelper. Nå skal jeg til gyn på sykehuset igjen på mandag, men vet ikke hva som skal skje.

Uff da, jeg forstår deg gått. Får litt bivrkninger av pergotime, men jeg overlever dem. Tror jeg går på siste kur også, da skal det gå. Har hatt to store fine egg hver gang, nei da! de vil ikke befruktes. Hvor går du til utredning- prøv lenge?

Lykke til på mandag!

Det er lurt å prøve alt man kan få, så satser vi på at dette blir siste kuren og siste forsøk. Neste måned sitter den!

Jeg skal på Sykehuset Buskerud. Har prøvd i to år nå, og det er ikke noe galt med noen av oss. Håper vi blir sendt videre til insemenering eller prøverør. Jeg fikk ikke noe oppfølging, og fikk ikke positive el tester da jeg gikk på Pergo, så jeg kunne tenkt meg å prøve det på nytt. Har el av meg selv sier de.

Vel, hiv deg på pilla, så får vi håpe. Igjen.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...