leyla77 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hvordan blir første halvdel av 2007 for meg og barna? Hvordan blir vår bosituasjon - endres? Født 150877 Blir det noe mer kontakt med mannen jeg møtte nylig? Håper du har tid å svare..
nattinatt Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hallo Får ikkje opp at det blir endringer i bu situasjonen deres dette halvåret iallefall,men føler det kan skje noko til hausten.Å ja,det ser absolutt ut som at det kan skje ting mellom dere to. Berre spør igjen når det lir på nyåret du vennen.Go klem til deg
leyla77 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Takk for svar.. Håper du kan hjelpe meg ganske raskt.. Blitt uten jobb idag skjønner du. vet ikke hva som skjer videre. Ganske fortvilet og lei meg nå! Kan du se jobb innen kort tid? Evt innen hva? Vet ikke hvordan vi får det økonomisk..
nattinatt Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Hallo igjen det ser ut som at du får jobb i løpet av februar,eller mars.Men du har rett på arbeidledighetspenger,du skal jo ikkje være uten penger!! Du har rett på å få hjelp.Og då står du jo som arbeidssøker hos NAV. Eg er ikkje sikker,men barnehage,eller noko kontor arbeid. Masse lykke til.Dette ordner seg vennen.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå