Hame ble født Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hei tulla vokner opp mange ganger om natta. øyene lukket og gråter. Jeg gir henne smukken da sover hun med enn gang, og våkner opp etter halv time - 1 time Det er slitt som. Hun har ikke noe tenner og der er ikke noe på vei heller. Får nok mat om dagen. Jeg vet ikke hva skal jeg gjøre.!! Hadde dere slike parioder??
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Ja, har han er 8 mnd. og har vel holdt på sånn i en 3 ukers tid. Våkner mye i løpet av natta. Nå har han fått 2 tenner de siste dagene da men tror ikke det har vært grunnen hele tiden. Vet ikke hva grunnen er, men mener å ha lest at det er vanlig i den alderen. Gutten min har lært mye i det siste, så jeg regner med at det er det som er grunnen.
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 hu er 8 mnd. men i rundt to måneder har hu våknet på nettene. tildigere våknet hu rundt tolv og hadde det gående til tre og fire. nå våkner hu rundt tolv og ligger og prater i tre fire timer med seg selv. skriker ikke nå mere. men mye våken ja.
Maisenmy Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 har en datter på 7 mnd. og har akkurat det samme problemet og hun har holdt på i flere mnd.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi legger henne for kvelden rundt 20.00 så går det kanskje en time og hun våkner med en hyl og da tar det gjerne 4-5 timer før hun vil sovne igjen- Kan kan gi henne grøt, melk, ligge ved siden av henne, men hun nekter å sove. Savner litt tid for meg selv på kveldene. På dagen sovner hun greit, men jeg har forsøkt å korte ned på blundene hennes, jeg prøver faste legge rutiner og hun nekter å bruke smukk. Beklager jeg kan ikke gi deg noen råd, er så frustert selv når det gjelder dette, måtte bare spy ut litt frustrasjoner.
Firefly77 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Har det akkurat slik vi også. Han er 7,5 mnd, og sovner vanligvis etter mye kos og byssing i 9-tiden (før sovnet han uten problem i 8-tida), og så gråter han i søvne en tre-fire ganger før jeg legger meg i tolv-tiden. Så er jeg opp og gir ham smokken eller trøster minst tre ganger før han våkner skikkelig i 4-5 tiden og skal ha mat. Så sovner han igjen med en gang, men er urolig og gråter flere ganger før vi står opp kl 10 (før var det kl 8). Det har blitt veldig slitsomt i det siste ja, spesielt siden jeg er alene med ham nå når sambo er på sjøen. Men tennene er på vei opp, ser den første godt nå, og kjenner den andre godt også. Har holdt på slik i snart en mnd, håper det bare er tennene, og at det gir seg når de er kommet skikkelig opp.
Lille Ollebolle Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Hei! Jeg hadde/har samme problem med sønnen vår. Han er 6 mnd, og da vi var på helsestasjonen i går tok vi opp dette. Han våkner hver 2-3 time, og vil ha kos og pupp.. Har pleid å ta han opp i senga vår slik at det er lettere for meg.. Hs sa at vi burde bare la han ligge i senga å gråte. Så skulle vi gå enn hvert 3-5. min. Enten bare vise oss eller si nå er det natt, og du skal sove lille venn e.l. For all del ikke ta han opp, for det er det han har en forventning om at skal skje (og det er det vi vil forandre) Dette gjorde vi i går kveld, og forberedte oss på en kveld/natt med hyling. Jeg pleier ikke legge han før i ni, halv ti tida, men i går bestemte vi oss for å legge han halv 8. Han begynte å gråte da jeg gikk ut, og jeg gikk inn til han hvert 4.min uansett om han grein eller ikke, 4.gangen jeg gikk ut sov han søtt Våknet igjen i 23.tida, og grien ca 45min, mens jeg og mannen min byttet på å gå inn hvert 4.min. Fant ut at han grein bare mer når han så oss, så hvis han var ganske rolig drøyde vi tida litt slik at han fikk roet seg litt.. Det var ganske tøfft å ikke kunne ta han opp når han hylte som verst, men vi støttet hverandre og minnte hverandre på at vi gjør det like mye for hans skyld som vår.. Han lå og hikstet en stund etter at han sovnet. Mannen min skulle stå opp om natta siden jeg ammer så ville han ha mindre forventninger til pappa enn mamma.. Jeg sover veldig tungt når jeg vet at jeg kan sove, men mannen min sa han hadde bare stått opp 4-5 ganger iløpet av natta. Da han våknet 6.30 sto jeg opp og ammet (verkende ballonger..) så sov han en time til :-) Han har sovet masse i dag på dagen også. Søvn avler søvn! La han 19.45 i dag og hørte ikke et pip fra han. Var litt urolig for 30.min siden, men mannen min gav han bare tutten så roet han seg! Ser lovende ut ja :-) Håper du finner ut av det! Syns absolutt det er verdt to netter med arbeid hvis han lærer seg å sove hele natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå