mayaya Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg holder på å flire meg ihjel hver gang jeg går inn på forumet her, med det reklamebanneret som står over her.. Er det bare meg??
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hi hi Har faktisk ikke lagt merke til det før, men kommer til å se det hele tiden nå skal du se
En liiiten til. Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Ja,har sett det...Det er no mye man skal tjene penger på også da,utrolig dyrt,latterlig dumt og ekstreeeeemt unødvendig....spør du meg! )
mayaya Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 hohoho, kommer iallefall i godt humør her inne :-)
En liten mamma Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Hahaha, jeg har ikke kikket så nøye på den reklamen, men har faktisk trodd at det var en sånn der håndholdt liten støvsuger!! Festlig at de reklamerer for sånne ting her!
RompeRock Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Hehe, har også lagt merke til den der. Artig at det er for å ta med seg. Putte i veska, liksom...;o)) Rompevasker i veska. Kunne kanskje laga egen veske til den. Rompevaskeveske.
En liiiten til. Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Jaaa,selvfølgelig,så kunne de tjent ennnnnnåå mer penger--tenke det da gitt: Å ha en rompevaskeveske i veska da gitt )....åh herregud.
RompeRock Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Hehe, mye rart som kan være kjekt å ha. Og enda mer som kan være kjekt å _ikke_ ha... ;o)
mayaya Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2007 Hum, kanskje jeg kan lage en rumpevaskeveske og stelleveske i ett? Får med alt til både meg og småen i en vending... Superpraktisk!!
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 Nei, du er ikke alene om det..... Jeg tenker tilbake på året mitt i forsvaret med "bæsj&carry" på øvelser når jeg ser reklamen..... Det er da for uinnvidde ei pappeske med dosete og "svartsekk" inni....
mayaya Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2007 Kuli!!! Men her har man kanskje ikke tenkt å ta med seg restene... ;-) hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå