Gå til innhold

Næmmen - hva skjedde med puppene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 13 dager siden, hadde sinnsykt store og melkesprengte pupper i romjulen. (De er vanligvis ikke spesielt store så litt jippi for det men fyttikatta så vondt det var)Og nå i dag - ganske slappe og mye mindre igjen. Har jeg fortsatt nok melk til snuppen tro, eller hva skjer?

Skrevet

Mulig du har økedøgn....;)

Skrevet

Å ja kanskje det... men jeg har ikke ammet mer enn normalt egentlig når jeg tenker meg om..

Skrevet

Trenger ikke alltid å utarte seg i hyppigere ammestunder, men kanskje bebien din ligger litt lengre ved puppen hver gang?

Skrevet

Det er helt normalt. Bare forsatt å gi pupp. Huske at baby her øke dag innmellom. les mer om det på Ammehjelpen.no

Det er viktig at du passe på å slapp av. Drikke mye vann, og spise sunt. ;P

Skrevet

Tusen takk for svarene:) Jeg skal slappe av og drikke vann, det er jeg skikkelig dårlig på!

Skrevet

Hehe jeg har små pupper som ikke forandret seg særlig under graviditeten, og rett etter fødselen ble de ganske sprengte og store (alt er relativt). Dette gikk etterhvert over og de inntok mer "normal fasong" (litt større enn før, men ikke særlig sprengte) og slik har de fortsatt å være nå etter 7 mnd, men har fremdeles nok melk :) (lurer på hvordan de blir etter amming - urk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...