2 vidunderjenter Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Trenger litt hjelp fra dere som har satt dere inn i jungelen av ulike typer og merker barnevogner. Jeg vet jo knapt forskjell på duo, kombi osv:-) Og langt mindre hva som er bra og dårlig de ulike merkene og modellene! Har altså termin 15. juni. Det jeg ser etter er en vogn som.. .. skal brukes på landet, dvs noe ulendt terreng ... gjerne skal kunne brukes på litt "lengre" turer ... kanskje kan brukes når vi skal til Thailand når vesla er 5-6 mnd ... er lett å pakke inn og ut av bilen (blir en del bilkjøring...) ... ikke tar hele plassen i bagasjerommet på Avensisen.. hehe ... ikke er alt for tung ... ser litt sporty ut Noen som kan hjelpe meg? er utrolig takknemlig for litt "hjelp i gang" med letingen...
Murmeline Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Du ønsker altså den perfekte vognen;) På landet, lengre turer = stor god vogn, støtdemping!!! Thailand= mindre vogn Bruk i bil- de store tunge gode vognene blir fort for store da... Sjekk Teutonia-vognene feks, de er litt lettere enn gamle travere som Simo og Emmaljunga. Har sistnevnte selv, og synes den er aaaaaaaaaltfor stor, tung osv i bil og på tur, men nydelig å trille her hjemme. Pga (stor) fare for ødelagt vogn på fly anbefaler jeg ikke at du tar med en en dyr flott vogn på flyet. Kjøp heller en liten trille eller en gammel slitt og billig sportsvogn på finn til selve turen (de mindre lekre selges gjerne for 2-500kr;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå