Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 For første gang har jeg kjent bevegelse utenpå magen!!!! Selvfølgelig var ikke samboern hjemme... Men men.. De kommer vel flere ganger.. For en sykt herlig følelse!!!!
På'n igjen:)!! Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Å!! Så gøy! Må ha vært en fantastisk følelse! Typisk at ikke samboern var hjemme ja. Spennende!!!
aprilbaby2007 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Ja, en herligt følelse når en kjenner liv utenpå og enda mer spennende for samboer, når han også får kjenne:)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Det var jo typisk det ja Ani Håper ikke dette knøttet blir som knøttet til søskenbarnet mitt.. Han sparket ALDRI når søskenbarnet mitt var i nærheten... Nå er det aktivitet inni her altså Gleder meg veldig til UL i morgen Hvordan går det med deg da?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Hehehe.. Jepp, han gleder seg Har forresten tatt nye magebilder og lagt ut i dag
På'n igjen:)!! Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Huff det må ha vært kjedelig! Får håpe vi slipper det ja! Har det i grunn bra jeg. Har sendt en melding til deg. Har vært fryktelig sliten de siste dagene, jula og nyttårsaften tok nok litt på... Tåler visst ikke så mye mer.. Men kjenner ikke noe liv da Begynner å bli litt utålmodig nå... Men har fått en fin liten mage da!!! Ser nok fortsatt bare litt feit ut for folk som ikke kjenner meg, men veldig mange har kommentert at jeg har fått mage!!! Og da blir jeg jo veldig glad!!! Første gang jeg har blitt glad for at klærene ikke passer lenger hehe. Blir spennende med UL ja!!! Gleder meg til å høre hvordan det går!! Du må ha masse lykke til og gi meg rapport!!
~Maja Mor~ Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 ÅÅÅÅ, jeg gleder meg til det! Det er virkelig en fantastisk følelse :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Hehhe!!! Ja, akkurat i denne perioden blir man overlykkelig når man finner enda ett plagg som ikke passer Snodig akkurat det der altså! Jeg sier stadig vekk til gubben:" Nå passer ikke denne lenger heller! hehehehe" Han bare flirer Svart deg på meldingen Du kommer til å kjenne noe snart! Kan hende at du allerede har kjent det uten og tenke over det Jeg skal gi deg full rapport
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Det var en helt snodig følelse altså Men ja, det var kjempestas!!! Sett bildene Maja??
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Åh! Eg drømte i natt at eg kjente babyen sparke, og var SÅÅ skuffa då eg vakna og innsåg at det var ein draum... :| Jaja, det kan vel ikkje vere så aaltfor lenge til chiquitin byrjar sparke hardt nok... Fine magebilete - ser jo tydeleg at det er ein "bomp" der no
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Hei tosofo! Tror vi gravide drømmer ekstremt mye rart.. Jeg har iallefall gjort det i det siste.. I natt drømte jeg om akvarier og papegøye!??!??! Hva i all verden... ...... For en uke bråvåknet jeg på natten og var sikker på at jeg var på befalsskoleopptak fortsatt.. Men det er jo 5 år siden. Hehehehe.. Surrehue as...
~Maja Mor~ Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Jepps Trine, sett på bildene :-) Heldige deg som er såpass langt på vei med mage og greier!! Klem
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 Du fikk til å skifte nick hehehe.. Så inne på tri 1 at du sleit litt med å få dt til.. Jeg aner ikke hvordan magen skal være jeg.. Er 18+0 i dag.. Har ikke peiling.. Men du har jo vært igjennom det før.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå