Gå til innhold

Hvilken uke hadde dere deres første svangerskapskontroll?


*Villekulla*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde den første i uke 7, skal ha neste i uke 13:) Ikke noe "unormalt"

med meg som gjorde at jeg følges opp mer enn andre. Legekontoret mitt fulgte bare vanlig prosedyre ,men vet mange får beskjed om at dette er for tidlig. Lykke til hvis du skal ha den snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på min første ordinære svangerskapskontroll 23. januar. Da er jeg 11+2.

 

Har vært på privat UL når jeg var 6+4 Da så vi hjertet slo.

 

Ellers har jeg vært på "kontroll" av blodtrykk og blodsukker, da jeg sliter litt på det området.

 

Gleder meg igrunnen til å høre hjertet slå hos legen 23. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei er i uke 7..hadde svanger skaps diabetes i forige svangerskap...ringte og gørte i dag...fekk beskjed om og komme 13 februar..så er da 14 uker tenker eg:)...noen me sangerskaps diabetes her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal og i uke 7,ingen spesiell grunn til det,ringte bare opp til legen,og de sa jeg skulle komme da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal på min første ordinære svangerskapskontroll 11+0.

 

P.g.a Ma sist var jeg til privat ul i uke 7, dette for å få litt roen at alt var ok uteom at jeg var kvalm.

 

I følge nye prosedyrer for svangerskapskontroll, er første mellom uke 10-12(14) og neste en mnd seinere så lenge det ikke er komplikasjoner eller fare for det.

 

 

Lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg va på min første kontroll i dag - er 7+5. Tok ul (utvendig), å så at hjerte slo!! :-)

Fikk ny time igjen allerede om 3uker!!! Legen sa han ville følge med litt ekstra opp siden dette er min første + at jeg er plager av brun uflod...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...