Gå til innhold

Juni: Når begynner


Mamma'n te linnea

Anbefalte innlegg

Når skal deres små begynne i barnehagen?tulle mi er litt over 13 mnd når hun begynner,hvis ho får plass da,men æsj...gruer meg,har lyst til å gå hjemme me henne lengere,men har ikke råd til 1 års ulønnet permisjom,kan jo ikke leve på en lønning.hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva det blir til her. Har ikke jobb nå, går på rehab.penger nå, skal i møte den 11.januar for å høre litt om jeg skal fortsette på det eller gå over på midlertidig uførestønad eller Yrkesrettet atføring. Så alt er litt usikkert...

Skal jeg på yrkesrettet atføring så aner jeg ikke åssen det blir. Tror ikke jeg vil ha han i bhg når han er så liten, så da blir det nok dagmamma.

 

Senere kommer jeg ikke til å gå ut i 100% jobb, håper å klare meg med en 50% kanskje. I hvertfall så lenge vi har små barn.

 

Aller helst så skulle jeg jo vært hjemmeværende husmor jeg da, men det er nok lite realistisk at vi klarer økonomisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får garantert ikke plass (bor i Oslo), men hadde ønsket å få plass når hun er 12 mnd. Drømmen hadde seff vært å kunne være hjemme med henne myyye lenger, men økonomien tillater ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skal også begynne i august, når han er ca 14 måneder gammel. Vi bor i en kommune der det er så å si full dekning nå.

Jeg skal begynne å jobbe i april. Da skal pappa ta over i 4 1/2 måned (permisjon og sommerferie), mens jeg jobber 100 %.

Fra gutten begynner i barnehagen, skal jeg arbeide 80 %, dvs at jeg tar 20 % ulønnet permisjon. Da blir det 4 dager i uka i barnehagen, og vi får en kose/ handle/ vaskedag hjemme. Det skal bli veldig greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...