Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Noen flere som har eggehvite i urinen? Var hos JM idag, kontr. uke 36, fikk vite at jeg hadde litt eggehvite..... Fikk ikke spurt så mye, visste ikke hva jeg skull spør om. Men nå sitter jeg med værdens dårligste humør pga mange bekymringer........ snufs! noen som vet hva dette går i??? hilsen veldig bekymret!!!!!!!!!
Mintbolle Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er i uke 33 og har også påvist eggehvite (proteiner) i urinen. Dette er i seg selv ikke farlig, men i kombinasjon med høyt blodtrykk, væskeansamlinger i kroppen og hodepine, evt generell uvellhet er typiske symptomer på svangerskapsforgiftning. Det er ingen grunn til å være bekymret for dette så lenge du føler deg i bra form! Nå som du er så langt på vei blir du jo ofte fulgt opp også! Lykke til og ta det med ro!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 dytter!!! venter veldig på ett svar.......
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hei hei Har selv hatt dette de siste tre gangen jeg har vert til kontroll, det er som regel rett og slett det at du har en del utflod, og litt av dette kommer i urinprøven:) Så lenge du har et bra blodtrykk (ikke for høyt), og ellers i bra form så skal du ikke bekymre deg Er prøven veldig høy så setter de det til dyrkning, finner de noe mer da så tar de kontakt. JM hadde nok sagt det vist det var noe fare på færde ;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå