Suretær Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Svømmerne til sambo er av topp kvalitet... ! Det hjalp litt på humøret, har nemlig lagt skylden litt på han i det siste. Bare på spøk liksom men han kjenner meg jo ganske godt så jeg tror han har hatt litt angst for å få svar på prøven. Fikk bare hatt sex en gang under EL denne pp og har ikm neste fredag. Begynte å spotte for to dager siden, så det ser dårlig ut. MEN, har stor tro på neste runde : )
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 så bra, det gir jo en litt ny energi kan jeg tenke..nå er det bare rett timing;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Det er bra!! Da er sikkert samboern veldig klar for neste runde også!!! Masse lykke til:)
Suretær Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 ja ikke sant, er bare så lettet. Hva med deg, har tanta kommet tilbake?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 nei ingen ingen tr og se her mere,, pussi det derre...hehe ikke en dag en gang.
Suretær Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk, men hva betyr denne spottingen bare seks dager etter el? Har lest at noen får festeblødning men oddsene får det er vel rimelige små?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 jeg hadde ikm i går.. nei det er ca nå du skulle hatt feste bl.... håååpppeeee:)
Suretær Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2007 Ja tenk om.. Men det har kun vært en liten dråpe med friskt blod i forgårs kveld og nå bare vanlig spotting og jeg tror at man bare blør friskt blod under festingen. Ikm igår?Har du testet?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 nei jeg spotta en av gangene jag var gravid..det var feste bl...så det er ikke umulig.. nei ikke nå, trodde jo jeg hadde fått tr...men ho gikk jo sin vei etter noen dråper, og litt spotting:)jeg skal ikke klage..
Suretær Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2007 Jøss, ja da håper jeg som bare det : ) Men du må jo være gravid, hvorfor tester du ikke? Hadde ikke klart å vente jeg..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 hehe har ingen tetser...tror nok jeg hadde testa for lengst vist ikke...hihi.. ska teste på fre, kjøpe tester i morgen..
Suretær Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2007 Skjønner.. kan sende en over til deg med ilpost. Har et helt arsenal liggende. Patetisk men sant.. : )
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #14 Skrevet 3. januar 2007 hehe, ja send en over:D ja jeg har brukt opp alle mine,hehe tar jo pokker mæ tester på de teiteste tider..jeg vat jo att de er negatigve, men jeg må liksom bare.hehe
Suretær Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2007 I KNOW!!!!!!!! Det er nesten pinlig.. Jeg kan bestemme meg for at jeg absolutt ikke skal teste, så PLUTSELIG gjør jeg det likevel.. Håpløst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå