Gå til innhold

hvor kjøper man gulpefiller?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvor man kan få kjøpt gulpefiller? tenkte kanskje noen av dere allerede har anskaffet dere det, eller vet hvor man evt kan få tak i det? de har det sikkert på en barneforretning...men tenkte at hvis det finnes på andre butikker, så er det sikkert til en billigere penge...sånne spesialforretninger har en tendens til å overprise varene sine;)

og i tillegg, er en gulpefille rett og slett en vanlig fille? som man bruker til husvask og sånn?....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg..

jeg har kjøpt sånne filler på cubus. der hadde de ei pakke med 6 stk til 49,-

dem har jeg tenkt til å bruke som gulpekluter

Skrevet

sparkjøp er ofte veldig gode og rimelige på sånne ting...

Skrevet

hvilken type "filler"? er gaskluter ok å bruke??

Skrevet

Obs har en egen hylle med slike ting.

Skrevet

oi,sier du det ja!d hadde jeg ikke tenkt på...var billig også!må stikke innom der en dag og kjøpe:) har tenkt å kjøpe inn siste rest før fødselen snart...morsomt:)blir liksom litt mer virkelig! er 33,5 uke på vei, og har ikke helt forstått at jeg skal føde på noen uker ennå....kanskje snart på tide:)

hvor lenge har du igjen?

tusen takk for tipset!

Skrevet

det jeg har sett at folk bruker som gulpefiller, ser ikke ut som gasskluter....hvis gasskluter er sånn som jeg tror da;)

de jeg har sett er helt hvite og store som et lite håndkle kanskje, og laget av bomull eller noe sånt...

snakka med ei venninne i dag om det, og de hun hadde brukt, var litt stive etter vask med mindre hun tørka dem i tørketrommel....

Synd jeg ikke har Obs i nærheten, ellers kunne jeg prøvd det:)

takker for alle tips!:)

Skrevet

jeg begynner nå på uke 30.

vært tidlig ute med handling..

har stort sett bare bleier og såper og sånn igjen. og vasking av klær som skal ordnes til veslejenta kommer,

men tiden flyr virkelig fort....

Skrevet

Jeg er blitt anbefalt type tøybleier. Er myke og gode. Tror de har på spar kjøp. Har bare ikke kommet meg så langt som til å kjøpe enda.... Har jo liksom all verden med tid ;-)

Skrevet

tøybleier til å tørke gulp med?????

Skrevet

Princess har gaskluter å flanellkluter til en billig penge! :o) Samme har Kid! Tror jeg ga 15,- for 3 gaskluter eller noe! Så jeg kjøpte maaaange, skal visst være kjempegreit å ha i hus!

Skrevet

cubus (tror jeg det var) har 12pk med gaskluter! store! kjøpte to pakker jeg;)

Skrevet

kjøpte flanellkluter til gulpekluter. Myke og gode. Skal ha liggende i vognen og i sengen. Sparkjøp, Cubus, og barnebutikker har. Kan også gjøre som veninnen min, kjøpte flannellslaken og klippet opp og sydde om. Tror nesten det blir billigst. Men jeg har ikke symaskin.

Skrevet

på rudo har di gulpekluter til 5 kroner stykke men sånn tynt mønster rundt (enten blå,rosa eller beige) eller en pakke med masse gulpekluter helt hvite til 49.50

Skrevet

Sparkjøp har disse gode klutene. De er billig, og kan vaskes på ganske høy temp. Jeg satser på dem.

Skrevet

Er det flanellsbleier du tenker på?

Sånn myke gode kluter en bruker under hodet på babyen.. og når man skal få dem til å rape osv..?

Dem selger 6pk med store gode slike kluter på Spar Kjøp for 69.-kr

Dem har jeg sikret meg en pakke av ;)

Skrevet

Leste her at du lurte på om gasskluter var ok...

Vel ja du kan bruke det også.. men flanellsbleiene er best for babyen.. mykere og bedre for babyen sin hud ;)

Skrevet

Var disse jeg tenkte på hvertfall. Veldig myke og gode...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...