Gå til innhold

Noen som venter tvillinger????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg har også blitt veldig fort stor på kort tid og kjent liv daglig i en uke nå...er bare 13 uker på vei......... har to svangerskap fra før så jeg er litt urolig om dagen...det føles veldig anderledes ut denne gangen en de to anfre gangene nemlig... Takk for svaret..

Jeg har faktisk tenkt tanken. Grunnen til at jeg tok graviditetstest, var at puppene ble så fort store, og gjorde mye vondt. Ellers var jeg mye kvalm. Da jeg fant ut at jeg var gravid var jeg ikke mer enn 4 uker på vei.

Nå, i uke 14, synes jeg magen har blitt ganske stor. Men dette er jo første gangen min, så jeg vet jo ikke hva jeg kan sammenligne med heller. Men det vil nok vise seg når jeg skal til UL.

Er du i tvil på om du også kan ha flere der inne? Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis det er mer enn en :P

Jeg venter tvillinger, fikk bekreftet dette på ultralyd i uke 9. Er i dag 14+4 men ser mer ut som om jeg er 5 mnd på vei.

Legen kunne kjenne det på livmoren min at det var flere enn en der inne før han bekreftet det med ultralyden, så det er mulig å finne det ut uten ul, i alle fall for en erfaren lege!

Om en kjenner liv tidligere kommer an på hvordan de ligger og hvordan morkaken(e) ligger, mine ligger over hverandre (en mot ryggen og en rett under navlen) Morkaken til den øverste ligger opp, så tvillingen må sparke gjennom morkaken for at jeg skal kjenne noe og det er som å sparke gjennom en airbag foreløpig.

Å vente tvillinger er helt fantastisk, vi er overlykkelige! Etter at det første sjokket hadde lagt seg og den paniske detaljplanleggingen avtok har vi bare gledet oss. Vi føler oss i alle fall veldig heldige!

Gå inn på profilen min, så få du se det flotte bildet av mine to små!

Lykke til og velkommen inn på tvillingforumet om du er så heldig som oss!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...