Gå til innhold

Hei Lenn:-)

Anbefalte innlegg

Skriver her og jeg (kopiert fra den laaaaaange tråden din):

"Nå skal jeg krysse alt jeg har (t.o.m. beina) for at dette går bra og at du kommer helt i mål denne gangen. Håper du får god oppfølging av dyktig gyn. men blodprøver, UL osv. Nå får ingen ting gå galt - nemlig!"

Når tar du blodprøve og hva slags oppfølging får du hos St. Olavs?

Lykke til snuppa!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7632147-hei-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia vennen :o)

Jeg var til vanlig fastlege i går og ble selvsagt 100% sykemeldt på dagen. Dette er et risikosvangerskap - igjen! (dessverre).

St.Olav skal ikke involveres i det hele tatt. Har bare ringt dem og fortalt den store nyheten. Litt av en overraskelse :o)

Siden vi klarte det på naturmetoden, er jeg ikke "pasient" der denne gangen. Og de har ikke ansvar for meg.

Jeg tar kontakt med min flinke gynekolog her i byen og han er dyktig og vil følge meg opp med første ultralyd i uke 7 eller 8 tenker jeg.

Skal spørre ham når jeg ringer om jeg skal ta blodprøve. Blir nok ifht den exuen jeg hadde, at han muligens vil ta noen serum HCG for å se om det stiger normalt. Blir egentlig helt kvalm av redsel når jeg tenker på dette. Er jo sååå lykkelig, men med lykken følger det med mye nervøsitet. Har tross alt mistet noen spirer de siste 3 årene.........

Men prøver å skyve det vekk og tenke at nå er det jammen vår tur! :o)

Tiden går bare så uendelig saaaakte........

Men du kan bare glede deg til det er din tur!

På St.Olav sa de sist jeg var der (før det forsøket som ble avbrutt) at 4 forsøk var iiingenting.......Du skal i gang med det tredje, husk at jeg hadde 5......Det er like normalt å lykkes etter flere forsøk som på det 1.... Tror egentlig ikke det er så normalt å lykkes på første forsøk, jeg..

Men jeg skjønner godt hvordan du har det. Veldig godt.

Selv om jeg er gravid nå, så vil forholdene og følelsene rundt det å slite alltid være her.......

Jeg er ufattelig heldig nå! Men jeg har faktisk en tung bør med meg i "bagasjen" min......

Nå heier jeg på deg fra sidelinjen og gir meg ikke før du sitter der med den positive testen!! Nemlig!!! :o)

Stoooor klem fra meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7632147-hei-lenn/#findComment-7639326
Del på andre sider

Hei igjen!

"Godt" å høre at du er sykemeldt, det betyr at du har en lege som tar deg på alvor og det er bra! Synes det er flott at du klarer å være så positiv om dagen, men med masse gravid-symtomer er vel ikke det så vanskelig;-) Ble det blodprøver på deg og har du fått tid til UL?

Håper ikke tida går så alt for sakte og at du har en fint svangerskap å se fram til - det har du fortjen!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7632147-hei-lenn/#findComment-7704215
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...