Gå til innhold

Hvilken kategogi tilhører du?

Anbefalte innlegg

Bare for moro skyld!!!

Ser du på deg selv som...:

1) ikke gravid til det motsatte er bevist

eller

2) gravid til det motsatte er bevist

Tilhører den siste jeg da. Ikke alltid like greit, for da blir jeg så skuffa når tr kommer.

Så inntil videre er jeg gravid. hahahha.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7632058-hvilken-kategogi-tilh%C3%B8rer-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kategori 2 uten tvil... Har alle vondtene og symptomene, og tror du ikke jeg har klart å gå opp 4 KILO!!!!! siden i sommer da jeg begynte å prøve. Har liksom munchies HELE tiden....og tenker; ja-ja, er jeg gravid så er det jo greit...hihi. Patetisk!

Annonse

Alkoholfri nyttårsfeiring her også. Men det var like greit. Har en sønn på 13 måneder, så vi hadde like godt gjester som også har barn. Var en koselig kveld:) savna ikke alkoholen et sekund

Annonse

Skal ikke være farlig å spise røkelaks eller spekemat. Det er jo varmbehandlet. Tilogmed fenalår kan du spise;D

Var også redd for dette da jeg var gravid, men jordmor sa at det ikke var farlig.

Men man skal holde seg unna muggoster, noe ferskvannsfisk, salater som man ikke vet om er vasket skikkelig, innmat og rå fisk og kjøtt. Kommer ikke på noe mer i farten.

Ville bare opplyse deg;)

Helt klart den siste;) Noenganger er det så gale at selv om testen er negativ, så tror jeg at jeg er gravid. Tenker at det må være noe galt med testen, eller at jeg har testet for tidlig eller lignende....hahaha....tror jeg begynner å bli gal...!!!!!!!!!!!

Jeg var hellig overbevist hver måned om at teststrimlene fra billige teste ikke funket, hverken el eller gr.. Så jeg sluttet med det.. men nå har jeg jammen vært inne og bestilt gitt... men ikke strimler denne gagen, de funker jo ikke;) ha ha...

Sant det.. Men nå leste jeg her inne at noen bruker bare cb tester, at de billige ikke viste noe for dem.. da begynner det jo fort å bli meget dyrt for meg da, hvis jeg skal drive som jeg gjorde da jeg hadde teste-mani... ;)

Hehe..

Det var faktisk eit vanskeleg spørsmål! Trur nok eg havnar inn i kategori 2, sjølv om eg prøver å ikkje håpe for mykje. Vi har jo akkurat begynt prøvinga. Men sjølv om vi berre er i 3pp er eg *nesten* litt utålmodig - spiren satt jo på første forsøk sist...

Absolutt nr.2.

Selv når jeg har TR på besøk er jeg sikker på at jeg er gravid.

Og jeg finner ALLE symptomene...leiter som en tulling...

Og som dere andre sier, Ingen graviditetstester funker som de skal..

haha..vi blir sprø av dette!

Begge to, alt etter hvilken dag det er, i gaar og dagen foer var jeg i kategori 2, de forrige to ukene i 1, i dag er jeg litt i 1 igjen, saa vi er litt innom overalt ja...

Jeg er sjokkert over hvor obsessed det gaar an aa bli.... Tidligere graviditeter har kommet veldig av seg selv, raskt og jeg har ikke tenkt paa noe saerlig som stresser opp. Naa, deriomot?? Armer og bein ofte, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...